Palkka toiveesta kysymys

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Työn sankari
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
T

Työn sankari

Vieras
Kehtaako pyytää n 2500? palkkaa talous assistentin työstä, jossa tehtäviin kuuluu kaikki laskutukseen liittyvä (myös vienti kirjanpitoon), myyntilaskujen kirjaus ja tiliöinti sekä puhelinvaihteen hoitaminen. Kyseessä on PK yritys ja toisen paikkakuntakalleusluokan alueella. Työkokemusta on jo yhteensä n. 7 vuotta sekalaisista taloushallinon tehtävistä, koulutus tradenomi.

Alkuperäinen kirjoittaja Työn sankari:
Kehtaako pyytää n 2500? palkkaa talous assistentin työstä, jossa tehtäviin kuuluu kaikki laskutukseen liittyvä (myös vienti kirjanpitoon), myyntilaskujen kirjaus ja tiliöinti sekä puhelinvaihteen hoitaminen. Kyseessä on PK yritys ja toisen paikkakuntakalleusluokan alueella. Työkokemusta on jo yhteensä n. 7 vuotta sekalaisista taloushallinon tehtävistä, koulutus tradenomi.

Et. Koska et näköjään edes hallitse yhdyssanoja. Kirjoituksessasi on useampikin yhdys_sana_virhe.

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
No mun äiti saa vastaavasta hommasta (lukuunottamatta puhelinvaihdetta) n. 1900e/kk.

Siinä tapauksessa saa kyllä mielestäni aivan liian vähän. Tuohan on käytännössä kirjanpitäjän/ laskuttajan työ.

Eräälle tuttavalle tuli Espoossa assarihakemuksia, joissa palkkapyynti oli jopa 2 800 ?. Pidettiin hieman huvittavina ko hakemuksia. Toisaalta, joku voi maksaa sinulle tuon, jos on vakavarainen yritys.

Alkuperäinen kirjoittaja eiei:
Alkuperäinen kirjoittaja Työn sankari:

Et. Koska et näköjään edes hallitse yhdyssanoja. Kirjoituksessasi on useampikin yhdys_sana_virhe.

Anteeksi, suomi ei ole äidinkieleni.

Alkuperäinen kirjoittaja mie:
mä sain reilu 2000 ko. hommista kun oli koulussa ja tein kesätöitä.

Tuota jos pitää vertailupohjana niin silloin tuo n. 2500 ei ole liikaa kun on jo jokunen vuosi kokemustakin ja täyttää kirkkaasti kaikki vaatimukset.

Alkuperäinen kirjoittaja Ap:

Tuota jos pitää vertailupohjana niin silloin tuo n. 2500 ei ole liikaa kun on jo jokunen vuosi kokemustakin ja täyttää kirkkaasti kaikki vaatimukset.

Anteeksi nyt vain, mutta tradenomi on tradenomi. Melkein sama kuin merkonomi. Jostain toimistohommista on typerää pyytää hirveää liksaa, mutta oma on toki asiasi.

Alkuperäinen kirjoittaja jaa-a:
Alkuperäinen kirjoittaja Ap:

Anteeksi nyt vain, mutta tradenomi on tradenomi. Melkein sama kuin merkonomi. Jostain toimistohommista on typerää pyytää hirveää liksaa, mutta oma on toki asiasi.

Hassua, että tällä hetkellä saan paljonkin enemmän, vaikka olen "vain" tradenomi. Mutta muuton vuoksi joudun vaihtamaan työpaikka valitettavasti.

No mun äiti saa vastaavasta hommasta (lukuunottamatta puhelinvaihdetta) n. 1900e/kk.

Siinä tapauksessa saa kyllä mielestäni aivan liian vähän. Tuohan on käytännössä kirjanpitäjän/ laskuttajan työ.

Aha.. No ihan sairaanhoitopiirillä on töissä, ja kyllä ne minun käsittääkseni Tesin mukaan palkat maksavat.

Yhteistyössä