Palkkaisinko personal trainerin?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "Pläski"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
P

"Pläski"

Vieras
Olen ikuinen laihduttaja ja sohvaperuna. Painan nyt 115kg ja olen 170cm pitkä. Oksettaa.
Haaveilen olevani hyväkuntoinen, suht nättikroppainen vielä joskus, mutta tuntuu etten saa itseäni niskasta kiinni.

Olen kuullut että jotkut ovat saaneet liikuntakipinän ja tsempin personal trainerin palveluista. Onko kokemuksia täällä kellään?

Millainen paketti oli ja paljon maksoi ja ennen kaikkea, oliko hintansa väärti.

se pt ei ole vahtimassa sun syömisiä 24/7 ja kuitenkin laihduttaminen onnistuu pääasiassa ruokailutapoja muuttamalla. Jos sulla on tarpeeksi itsekuria muuttaa elämäntapoja ruokailun suhteen, niin takuulla sulla on myös itsekuria alkaa liikkumaan. :)

Minä palkkasin ptn, aluksi puolen vuoden sopimuksella. Minulla ei ollut valtavsti ylipainoa, toiveissa oli tiputtaa n 10 kg, enemmän halusin saada kroppani raskauksien jäljiltä kuntoon, löytää taas lihakset ja oppia taas löytämään aikaa liikunnalle. Toki sen olisi yksinkin pystynyt tekemään mutta ammattilaisen kanss ase kävi 'oikein'. Ruokavalio laitettiin kuntoon ,testattiin lähtötaso, määriteltiin tavoitteet. Kokeiltiin yhdessä eri lajeja, PT ohjasi salilla, minulle laaditun ohjelman mukaan. Salille lähtö yksin oli yksi iso kynnys, laitteet oli niin eri näköisiä kuin vuosikymmen sitten etten olisi osannut niillä tehdä liikkeitä oikein.Puolessa välissä testattiin, muokattiin treeniohjelmaa ym. Oli elämäni paras sijoitus, entisestä sohvaperunasta tuli himoliikkuja joka nyt harrastaa jonkinlaista liikuntaa päivittäin, joko lenkillä, salilla tai ryhmäliikuntatunneilla.Lepopäivät toki huomioiden :) Ja jatkan PTn kanssa myöhemmin samanlaisen jakson, aktiivisemman treenin oarissa. Hintaa tuli n 100 eruoa kuukautta kohti + liikuntakeskuksen jäsenyys, jonka olin hankkinut jo aiemmin. Pttä valitessa on tärkeää että kemiat kohtaa, tyylejä on niin monenlaisia ja siinä missä toinen vaatii tiukkaa kuria kaipaa toinen pehmeämpää ohjausta. Eli käytä aikaa löytääksesi se itsellesi sopivin tyyppi ja sovi vaikka testikerrasta ennen sopimuksen tekoa. Ihmeitähän he eivät tee, puntit pitää nostaa ihan itse ja lenkit kävellä omin jaloin, mutta auttavat ja motivoivat oikeaan suuntaan.Kannattaa kokeilla koska hävittävää ei niin paljon ole :)

Yhteistyössä