Palkkasi pienenee

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Eli mun keikkaduunipalkasta menee isompi siivu mutta en ite saa siitä hyötyä, kuten en tähänkään asti. Saan soviteltua päivärahaa + joitakin kymppejä-satasia kuussa palkkaa.

Aina hyvä idea kiristää veroastetta, kun taloudellinen lama uhkaa.

• Tykkää
Reactions: AivanSama
OIEI LISÄÄ MÖRKÖJÄ

MISTÄ ME SAATAISIIN HALLITUS, JOKA HOITAA KORONAN PARHAITEN EUROOPASSA??????
Hauskoja nämä trollit :D Viestistä on luettavissa, että nyt kirjoittajaa harmittaa hirveästi, kun vihervasemmistolaista hallitusta moititaan. Hänen mukaansa ei saisi moittia, koska aate. Mitään varsinaista sanottavaa itse moitteesta ei kuitenkaan ole, eli moite on ollut osuva. Harmittaa silti vain niin vietävästi, että pakko trollata jotain :D

• Tykkää
Reactions: Palstapesu
Onko sinulla siis mullistavaa tietoa, että ne kymmenet tuhannet aiemmin Suomeen imuroidut ovat kaikki työllistyneet hyväpalkkaisiin tehtäviin, eivätkä enää tarvitse sosiaalisia tulonsiirtoja. Mullistava uutinen! Laitat meille varmaan linkin tuohon tietoon!
Ei me tuosta puhuttu, vaan siitä, kuinka paljon niitä haalitaan tänne. Luvut on normalisoituneet, joten persuilla ei ole enää syytä olemassaoloonsa.

Hauskoja nämä trollit Viestistä on luettavissa, että nyt kirjoittajaa harmittaa hirveästi, kun vihervasemmistolaista hallitusta moititaan. Hänen mukaansa ei saisi moittia, koska aate. Mitään varsinaista sanottavaa itse moitteesta ei kuitenkaan ole, eli moite on ollut osuva. Harmittaa silti vain niin vietävästi, että pakko trollata jotain
Wau. Tuo oli kyllä harvinaisen syvää analysointia. Miten pitkälle rivienväliin piti mennä ja kuinka pitkältä ärtyneestä suolesta tuli tuo päätelmä?

Wau. Tuo oli kyllä harvinaisen syvää analysointia. Miten pitkälle rivienväliin piti mennä ja kuinka pitkältä ärtyneestä suolesta tuli tuo päätelmä?
Varmaankin aika syvältä. Mutta oliko tämä oikeasti parasta verbaaliakrobatiaa mitä sulta irtosi? :D :D

Yhteistyössä