V
vierailija
Vieras
Tavallisesta ruokakaupasta saa, mut täytyy ehkä pyytää kauppiasta tilaamaan juuri se luomurasia.Rasilaisen luomu?
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Tavallisesta ruokakaupasta saa, mut täytyy ehkä pyytää kauppiasta tilaamaan juuri se luomurasia.Rasilaisen luomu?
Niin, no löytyy lisää sanalla vatsansuojalääkettä tai närästyksen vastavaikuttajia. Niistä kun ei voi sanoa suoraan mitään. Tai siis kukaan ei pysty vaikka yrittääkin:-(Kiintoisa keskustelu täällä ihan tuorekin vielä.
miten näihin leikkauksiin voi päästä, minulle ainakin aina vannotaan ettei kannata, ei tehdä, suuret riskit, voi tulla isompia ongelmiai leikkauksen jälkeen.
Ärsyttää ja huolestuttaa tuo Somacin syöminen. Ilman sitä kuolee närästykseen ja yskimiseen, keuhkoihin asti nousee ja polttaa
eksältä leikattiin keväällä, samoilla oireilla kuin sinulta. leikkaus onnistui hyvin. mutta toipuminen kokonaan vie kuulema vuoden.Moi, minä jonotan palleatyräleikkaukseen. Minäkin olin kuullut, että ei vältt onnistu yms. Mutta kun selvis, että voi tulla kuolio ja hurjat kivut, jolloin on pikaiseen leikattava päivystyksessä, niin tässä sitä nyt jonotellaan. Mulla nimittäin isohko tyrä eli koko vatsalaukku hupsahtanut rintaonteloon! Palleatyrä vuosia sitten tähystyksessä löydetty,mutta sen kokoa alkovat ihmettelee kun keuhkokuvassa syyskuussa näkyi "varjostuma". Hengästyin helpohkosti ja aattelin sen johtuvan keukokuumeesta. Sairastin juhannuksen tienoolla keuhkokuumeen ja sen kontrollissa olin siis käynyt. Terv.keskuslääkäri löydön teki ja pisti lähetteen vatsakirurgiaan, mistäviipalekuvaan ja koko kommeus paljastu. 3 kuukautta nyt jonottanut leikkaukseen. Hengästyn yhä herkemmin ja röyhtäilen välillä tolkuttomasti sekä oksentelen yhä useammin. Toivottavasti ei tarvitse kuukausia enää ootella...
Leikkauksesta toipumiskokemuksia ois mukava tai siis haluaisin kuulla/ lukea.
Moi, minä jonotan palleatyräleikkaukseen. Minäkin olin kuullut, että ei vältt onnistu yms. Mutta kun selvis, että voi tulla kuolio ja hurjat kivut, jolloin on pikaiseen leikattava päivystyksessä, niin tässä sitä nyt jonotellaan. Mulla nimittäin isohko tyrä eli koko vatsalaukku hupsahtanut rintaonteloon! Palleatyrä vuosia sitten tähystyksessä löydetty,mutta sen kokoa alkovat ihmettelee kun keuhkokuvassa syyskuussa näkyi "varjostuma". Hengästyin helpohkosti ja aattelin sen johtuvan keukokuumeesta. Sairastin juhannuksen tienoolla keuhkokuumeen ja sen kontrollissa olin siis käynyt. Terv.keskuslääkäri löydön teki ja pisti lähetteen vatsakirurgiaan, mistäviipalekuvaan ja koko kommeus paljastu. 3 kuukautta nyt jonottanut leikkaukseen. Hengästyn yhä herkemmin ja röyhtäilen välillä tolkuttomasti sekä oksentelen yhä useammin. Toivottavasti ei tarvitse kuukausia enää ootella...
Leikkauksesta toipumiskokemuksia ois mukava tai siis haluaisin kuulla/ lukea.
Miten hän nyt voi?eksältä leikattiin keväällä, samoilla oireilla kuin sinulta. leikkaus onnistui hyvin. mutta toipuminen kokonaan vie kuulema vuoden.
Tuosta ei voi keskustella missään?Niin, no löytyy lisää sanalla vatsansuojalääkettä tai närästyksen vastavaikuttajia. Niistä kun ei voi sanoa suoraan mitään. Tai siis kukaan ei pysty vaikka yrittääkin:-(