Palli-kysymys

  • Viestiketjun aloittaja en kerro
  • Ensimmäinen viesti
Jorma Palli
Minulla toimii ainakin voimakaskin puristus ja samalla hieman alaspäin vetävä ote! Aah, mikä lisä nautintoon... Onneksi vaimo on hyvin omaksunut tämän tekniikan...
 
Bjtar
Alkuperäinen kirjoittaja Kokemusta on...:
Suuhun kun ottaa hellasti ja kunnolla syvalle kiveksen, niin siinapa vasta nautintoa miehelle...
En tiedä yhtään miestä, joka ei nauti siitä kun palleja nuollaan ja imeskellään kiireettömästi

 
sivupersoona
Kyllä tuntuu kivalta. Ensinnäkin, jos nainen etsii ne oma-alotteisesti. Katselee, ihailee ja juttelee niille. Voi kysellä niiden toiminnasta, vaikka itse tietäisi miten ne toimivat, niin silti voi kysellä. Huomioi miten ne muuttuvat eri lämpötilassa. Kysykää vaikka miksi nuo pussit ovat tänään erilaiset kuin muulloin. Tai missä ne vauvasiemenet kasvavat. Ja miten ne osaa tulla sieltä pois.
 
MRmr
hively,hieronta,nuoleminen, näykkiminen,imeminen ja hellä puristelu tuntuvat ainakin mahtavilta! Esim jos nainen imee palleja ja runkkaa samalla. kaikki palleihin koskeminen pitää olla todella hellää.
 
Riku56
Tyttöystäväni koskettelee pallejani usein aktimme aikana. Aloitimme hyvin hellällä suutelulla, sitten hellää hyväilyä. Jossakin vaiheessa keksimme sitoa pallien juureen pannan, jolla pallit saadaan hyvin näkyville ja ne eivät karkaa ylös piiloon kiihotuksen johdosta. Nykyisin hän pussailee ja hyväilee palleja ja antaa niille pieniä nautinnollisia näpäytyksiä.
 
trägä
Jos naisellanne on epilepsia,niin välttäkää suuseksissä sellaista valaistusta joka välkkyy,se nimittäin aktivoi epitelptisen kohtauksen.Naps ja miehestä ole mitään iloa enää sekstailessa.
 
Seksikäs pillu hesasta
Heips! Seksissä aina poikaystäväni ensi hieroo jalallaan pilluani ja tunkee jalkansa sinne sisään. Sitten minä taas imen, hieron, näpäyttelen ja nuolen hänen pallejaan. Kommentoikaa ja kertokaa mehukkaita seksitarinoita!!!!!!!!
 
tykkään
Pallien hyväily tuntuu minusta oikein hyvältä, samoin välilihan alueen puristelu. Takaapäin naidessa vaimoni toisinaan tarttuu kiinni palleista kun laukean, se on aivan mahtavaa.
 
Mies 45v
Tuntuu erittäin hyvälle kun vaimo ratsastaa ja sperman lähtiessä liikkeelle hitaasti lypsää kädellä pallit tyhjäksi (mutta ei liian kovalla otteella).
Tekee myös hyvää, kun vaimo runkkaa kalua ja orkun tullessa toisella kädellä lypsää palleja.
Tykkään myös itse runkata niin että vaimo hoitaa samalla palleja.
 
mies 29-v
ehdottomasti tykkään siitä, että palleja kosketellaan (kaikki muu paitsi läpsiminen tuntuu hyvältä!) ja kuten tässä viestiketjussa joku alussa mainitsikin, niin kivesten ottaminen käteen ja niiden vetäminen (ei liian kovaa, vaan pikemminkin tasaisesti, toistellen samaa liikettä) alaspäin, niin että esinahka liikkuu samalla ylös alas KIIHOTTAA aivan tolkuttomasti. Meidän perussetti on se, että tämän "kassien vetämisen" jälkeen nainen nousee päälle ja jatkaa samalla toisella kädellä kassien silittelyä. Luonnollisesti itse rakastelun aikana kassien hively kiihottaa, itseäni varsinkin doggy style-asennossa: nainen hyväilee niitä ronskisti toisella kädellään (muuten ne lätkyvät vapaasti, joka itseasiassa myös kiihottaa meikäläistä) ja mies jatkaa työntöjään samassa tahdissa. Mielestäni kassien "hoito" jää usein liian vähälle huomiolle.
 

Yhteistyössä