Pallomahat pinoon :D

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Kippuravarvas
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
rv 8+3 ja pikkupallon alku on.

Vähän jännittynyt, huomenna lähdetään äitini luokse viikonlopun viettoon ja pahoinvointia ja väsymys pääsee välillä yllättämään. Toivottavasti ei jäädä kiinni kun ihan vielä ei haluttais paljastaa asiaa

32+1 ja aika pyöreä olo rupee olemaan. Ei oo itseasias viel yhtään masukuvaa otettu, pitäskin ottaa ettei jää kokonaan ottamatta. Rupee pikkuhiljaa jännittää et onko tää yhtä hätänen kun isoveljensä (38+3) vai ehdinkö tuskailemaan et koska oikeen tulee... voi tulla piiiiitkä kuukausi jos tää päättääkin tulla reilusti yli lasketun ajan... :heart:

2711595.jpg

Täälläkin aika iso pallomaha, rv 38+6, valitettavasti kuvaa ei nyt ole. Eipä kyllä taida olla kaikki tullut paino (eli liiiikaaaa) tuota vauvapalloa vaan ihan rehellistä läskiä... no on sitä sitten aikaa katsoa mitä suuhunsa pistää, toistaiseksi yritän ottaa ilon irti tästä ajasta, ja hyvä ruoka maistuu...

Alkuperäinen kirjoittaja ÄitiysLomalainen:

profiilissani vielä toinen kuva.. Missä masu täysin sivulta kuvattuna. Viikkoja n. 28 kuvassa .. Kiloja +16
Oli ihana kuulla noi sun kilot, kiitos! Helpotti. Olen kuullut monista, joilla noussut vain kilon pari.. Ja itellä tosiaan reilummin.

:D

Alkuperäinen kirjoittaja Florence:
profiilissani vielä toinen kuva.. Missä masu täysin sivulta kuvattuna. Viikkoja n. 28 kuvassa .. Kiloja +16
Oli ihana kuulla noi sun kilot, kiitos! Helpotti. Olen kuullut monista, joilla noussut vain kilon pari.. Ja itellä tosiaan reilummin.

t

Täällä kanssa 18 kg tullut, *nolotus* ja ihan suurin osa itse hankittuja, 10kg olis rittänyt...

Alkuperäinen kirjoittaja AnniHelena:
Alkuperäinen kirjoittaja Florence:

t

Täällä kanssa 18 kg tullut, *nolotus* ja ihan suurin osa itse hankittuja, 10kg olis rittänyt...

Mullakin itse hankittua suurin osa... On vähän maistuneet herkut. Kakut kaikki käy :D

Yhteistyössä