K
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja myymä:oho TULIPA isoks! .. hupsis! :ashamed:
Alkuperäinen kirjoittaja ÄitiysLomalainen:profiilissani vielä toinen kuva.. Missä masu täysin sivulta kuvattuna. Viikkoja n. 28 kuvassa .. Kiloja +16
tAlkuperäinen kirjoittaja Florence:Oli ihana kuulla noi sun kilot, kiitos! Helpotti. Olen kuullut monista, joilla noussut vain kilon pari.. Ja itellä tosiaan reilummin.Alkuperäinen kirjoittaja ÄitiysLomalainen:profiilissani vielä toinen kuva.. Missä masu täysin sivulta kuvattuna. Viikkoja n. 28 kuvassa .. Kiloja +16
![]()
Alkuperäinen kirjoittaja AnniHelena:tAlkuperäinen kirjoittaja Florence:Oli ihana kuulla noi sun kilot, kiitos! Helpotti. Olen kuullut monista, joilla noussut vain kilon pari.. Ja itellä tosiaan reilummin.Alkuperäinen kirjoittaja ÄitiysLomalainen:profiilissani vielä toinen kuva.. Missä masu täysin sivulta kuvattuna. Viikkoja n. 28 kuvassa .. Kiloja +16
![]()
Täällä kanssa 18 kg tullut, *nolotus* ja ihan suurin osa itse hankittuja, 10kg olis rittänyt...