Hae Anna.fi-sivustolta

Palma Nova Mallorca

Viestiketju osiossa 'Espanja' , käynnistäjänä Matkailijamimmi, 21.04.2013.

1. Matkailijamimmi Vierailija

Kaikki kokemukset ovat tervetulleita kyseisestä paikasta ja erityisesti hotelli Aquasolista. Ollaan menossa ensimmäistä kertaa Mallorcalle syksyllä.

2. det passar Vierailija

Sopii sellaiselle joka hakee aivot narikkaan lomaa. Tylsä rantarysä.

3. Matkailijamimmi Vierailija

No niinpä niin, taidan sitten olla se ihan tavallinen tyhmä suomalainen turisti.
    Monet kerrat on haukuttu turistirysiä näillä palstoilla, mutta minä olen viihtynyt jokaisessa missä oon käynyt. Enkä edes ole mikään tyypillinen örveltäjämatkailija, vaan lämmöstä, tunnelmasta, maisemista, ruuasta ja uinnista nauttiva.
    Silti haluaisin kuulla jotakin kyseisestä paikasta ja yleensäkin vinkkejä Mallorcalle.

4. perro Vierailija

Täällä myös eka kertaa Mallorcalle Aquasoliin syksyllä lähdössä.Olisi tosiaan kiva kuulla siellä käyneiden kokemuksista.Meidän reissu on lokakuussa.

5. KP Vierailija

Palma Nova on rento rantakohde. Mitään suuria ostoskeskuksia/nähtävyyksiä ei juuri ole, kaupat ovat lähinnä pieniä putiikkeja täynnä bikineitä/laukkuja/rantatarvikkeita yms. Mutta bussillahan pääsee kätevästi Palmaan shoppailemaan ja kiertelemään (bussi 106 oli meille nopein, 15-20 min. Palmasta Palma Novaan).
    Palma Novan pohjoispuoli oli rauhallista iltaisinkin ja hotellissa (Tjäreborgin Ponent Mar) sai nukuttua hyvät yöunet. Magalufin alue olikin sitten toinen juttu. Siellä nuorison älämölö ja känniörveltäminen oli aivan järkyttävää (lähinnä brittejä ja ruotsalaisia), siellä tuskin hotelleissa pahemmin saa unta. Ei todellakaan mikään lapsiperheiden tai vanhempien matkaajien kohde mielestäni.

Kaikki kentät ovat pakollisia
Luonnos tallennettu Luonnos poistettu

Jaa tämä sivu

Alibi
Anna
Deko
Dome
Erä
Hymy
Kaksplus
Kippari
Kotilääkäri