T
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja tää lähtee pois:kun Bad Virgin haisee.
Alkuperäinen kirjoittaja Efria Magia:BV on kuin kesäinen tuulahdus..![]()
![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Bad Virgin:Joo ja kuka nyt kiusaa ja ketä:snotty:
Alkuperäinen kirjoittaja tripod:Alkuperäinen kirjoittaja Bad Virgin:Joo ja kuka nyt kiusaa ja ketä:snotty:
Sopii nauttia nyt kun kerrankin saat tätä kaipaamasi huomiota :hug:
Alkuperäinen kirjoittaja tripod:Sopii nauttia nyt kun kerrankin saat tätä kaipaamasi huomiota :hug:
Alkuperäinen kirjoittaja Arla ProBioska:Alkuperäinen kirjoittaja tripod:Alkuperäinen kirjoittaja Bad Virgin:Joo ja kuka nyt kiusaa ja ketä:snotty:
Sopii miettiä tätäkin miksi puolustat toista niinkuin se olisi oma muijas? Mä ainakin olen luullut että olet sen äijä/aviomies!
Alkuperäinen kirjoittaja Arla ProBioska:Sopii miettiä tätäkin miksi puolustat toista niinkuin se olisi oma muijas? Mä ainakin olen luullut että olet sen äijä/aviomies!
Alkuperäinen kirjoittaja Arla ProBioska:Alkuperäinen kirjoittaja tripod:Alkuperäinen kirjoittaja Bad Virgin:Joo ja kuka nyt kiusaa ja ketä:snotty:
Sopii miettiä tätäkin miksi puolustat toista niinkuin se olisi oma muijas? Mä ainakin olen luullut että olet sen äijä/aviomies!
Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:Alkuperäinen kirjoittaja Arla ProBioska:Alkuperäinen kirjoittaja tripod:Alkuperäinen kirjoittaja Bad Virgin:Joo ja kuka nyt kiusaa ja ketä:snotty:
Siksi, kun se on mun ystävä.
Alkuperäinen kirjoittaja tripod:Alkuperäinen kirjoittaja Arla ProBioska:Alkuperäinen kirjoittaja tripod:Alkuperäinen kirjoittaja Bad Virgin:Joo ja kuka nyt kiusaa ja ketä:snotty:
Taidat olla uusi näillä nurkilla, Sirkka ei ole ainoa kiusattu jonka olen puolustanut.. ratsumiehet ovat aina kiusattujen puolella :saint:
Alkuperäinen kirjoittaja Efria Magia:Alkuperäinen kirjoittaja Arla ProBioska:Sopii miettiä tätäkin miksi puolustat toista niinkuin se olisi oma muijas? Mä ainakin olen luullut että olet sen äijä/aviomies!
Ollaan samaa perhettä täällä..![]()