Palstaillessa olen huomannut kuinka onnellinen olen

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja I-ha-na
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

I-ha-na

Aktiivinen jäsen
03.10.2006
2 926
1
36
tuossa kun pientä tyttöäni nukutin ja mietin näitä palstan kirjoittajia...
huomasin että olen onnellinen kun ei itse tarvitse karehtia, varsinkaan kun on aiheita mistä ei todellakaan tarvitse.

Täällä toinen karehtii jokelan uhreja/omaisia, toinen sitä kun muut uskaltaa vaatia parempaa palkaa, karehditaan kun toinen elää tuilla, karehditaan kun joku saa positiivisen palautteen (voin kertoa että kyllä mua vaikeex sanottiin myös =) jos helpottaa nyt ) jne..

listaa voisi jatkaa ties kuinka pitkään. ..

Olen oikeesti onnellinen ettei tarvi karehtii tuollaisia turhanpäiväsiä kun olen jo tiedostanut että "moni kakku päältä kaunis" kyllä meiltä jokaiselta löytyy ne ongelmat ja tuskin kenenkään elämä suju täysin murheitta.

On hyvä että jaetaan mielipiteitä, mutta jätetään se kateus pois ja mietitään asioita hieman pitemälle. Kun ei ne asiat yleensä niin ole mitlä ulkopuoliselta näyttää...

tähän loppuun että en toki tarkoita kaikkia palstailijoita mutta eiköhän jokainen sit tiedä onko vai ei...

Alkuperäinen kirjoittaja CotHai:
Yhtä mieltä, paitsi etten oo koskaan tätä palstaa tarttenu tuollaisten asioiden huomaamiseen ;)

juu kyllä mäki onnellisuuden olen huomannut, mutta en ole aikasemmin törmännyt vastaavaan karehdintaan ja tarkoitin että oon onnellinen kun ei tarvitse sellaista miettiä.
koska kyllä siihen varmaan enrgiaa kuluu ja se on ihan turhaa. kun jokanen elis vaan omaa elämää, ja asettais oma tavoitteita...

Alkuperäinen kirjoittaja netskuli:
Alkuperäinen kirjoittaja Beep:
Mitä karehtiminen tarkoittaa? :o

:laugh: sori murre sana. Kadehtia =)

Joo, sitä mä ajattelin sen tarkoittavan, mutta en ollut ihan varma kuitenkaan.

Mä en tule sen onnellisemmaksi tai onnettomammaksi tän palstan myötä, tai minkään muunkaan palstan, mutta olen huomannut, että vasta vastoinkäymisten jälkeen ihminen jotenkin tajuaa niiden tärkeiden asioiden merkityksen ja lopettaa turhan märehtimisen.

;)

Alkuperäinen kirjoittaja netskuli:
Mitä karehtiminen tarkoittaa? :o

:laugh: sori murre sana. Kadehtia =)

Joo, sitä mä ajattelin sen tarkoittavan, mutta en ollut ihan varma kuitenkaan.

Mä en tule sen onnellisemmaksi tai onnettomammaksi tän palstan myötä, tai minkään muunkaan palstan, mutta olen huomannut, että vasta vastoinkäymisten jälkeen ihminen jotenkin tajuaa niiden tärkeiden asioiden merkityksen ja lopettaa turhan märehtimisen.

;)

näinhän se on.

Yhteistyössä