palstalaisia ja ketjuotsakkeita joihin he osallistuvat / aloittavat -ei pahalla ;)

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vieras

Vieras
chef : kuinka kurkku keitetään ? vai keitetäänkö sitä ? kuorilla vai ilman ?

teenlitku taikinaterapia : Homoystäväni kehui hiuksiani - nyt on Missi-olo *sisältää kuvan, saa haukkua*

jonsered : Voihan peuranpyllykarva ja sen kaveri norsunpimpsu! ( =avautumista firman paperihommista ja haisevasta äijästä )

kowalski : Kukin tavallaan ,mutta en ihan kyllä ymmärrä naapurin lasten äitiä

jätkä : Onko pakko jos ei jaksa vai voinko syödä pätkiksiä. (sisältää avautumista pyykkivuoresta )

harmaa vieras : Asumme B-rapussa onko se merkki jostain - mieheni väittää niin ja vaatii minulta peppuseksiä .

Bad Vurgin : Saako sossusta apua vuokraan? En itse kyllä tarvitse .

Kipinäinensääri:- Siis ihan mielenkiinnosta:mitä tapahtuu ihmiselle, jolta amputoidaan penis/koko alavartalo, nenä tms? aloin vaan miettimään :saint:
- mitä mieltä tästä huutiskohteesta, maksaisitteko tämän verran vaatteista, mä tartten lisää vaatteita!!

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Marabou: HuOmEnTa, Super-HyPer mahtavaa AAmua!

a080.gif

:D Hauskoja!

"Kertokaa äkkiä vinkkejä, miten laihdutan 10 kiloa ennen kesäkuuta! Pian, viikko aikaa enää!" - Lähettäjänä vois olla ilmeisesti vähintään joka toinen palstalainen, siis ketjujen määrästä päätellen :)

Alkuperäinen kirjoittaja Pesky Pixie:
Majuri: perkeleen akat taas törppöilee liikenteessä :kieh:
Minskii: Mä olen niin onnellinen... :heart: :heart: :heart: :heart: Kukkoni tulee taas huomenna. :D :heart: :heart:

=) B) :attn: :attn:

Yhteistyössä