Palstalaisten valtavat rinnat

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Casandra
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
C

Casandra

Vieras
On d dd e f g h ja jopa i kokoisia

Missä piileskelevät aa/a b ja c cupin rinnat

Kuinkahan moni näistä isorintaisista esim. on raskaana/imettää ?

Vaikuttaa aika tavalla rintojen kokoon kyseiset asiat.

Imetyksen jälkeen on aika harva huutelemassa tai näyttämässä kuviaan a/b cupin nahkaläpysköistä joissa ei ole muutakuin nahkaa ja nänninnupikka nöpöttämässä maanvetovoiman seurauksena kohti maankamaraa.

Nyt niitä kuvia niistä rinnoista IMETYKSEN jäljiltä tai mitä nyt niistä on jäänyt jäljelle.

Ai niin joo, rinnathan olikin "yäk-läskiä". Muistan lukeneeni sen täältä aikaisemminkin. Mullakin on ne, muttei ole tarvetta todistaa sitä valokuvin. Ihan hyvät ja paljon käytetyt.

[QUOTE="hmm";26590311]jollain on nyt paha pakkomielle rintoihin...jospa nyt vaan menet netin ihmeelliseen maailmaan niitä etsimään..?[/QUOTE]

Joillain on pakkomielle kertoa kuppikokonsa juuri ollessaan raskaana tai imettäessään milloin rinnat ovat isoimmillaan, mutta eivät kerro "totuutta" mikä on lopputulos imetyksen jälkeen.

Eli on hienoa kertoa kuinka isot rinnat ovat,mutta jättää mainitsematta raskaana olo tai imetys.

Joillain on pakkomielle kertoa kuppikokonsa juuri ollessaan raskaana tai imettäessään milloin rinnat ovat isoimmillaan, mutta eivät kerro "totuutta" mikä on lopputulos imetyksen jälkeen.

Eli on hienoa kertoa kuinka isot rinnat ovat,mutta jättää mainitsematta raskaana olo tai imetys.

Sama pätee myös naisiin jotka kehuvat asunnoillaan,autoillaan ym mutta unohtavat mainita kuinka paljon heillä on velkaa pankille.

[QUOTE="Ilona";26590505]Et sitten osannut lukea mun aiempaa vastausta tähän ketjuun.[/QUOTE]

Kyllä lukutaitoa löytyy, mutta kaikilla ei löydy uskallusta kertoa asioiden todellista puolta.

[QUOTE="sanna";26590595]Mitä se sua häiritsee, mitä palstalaiset kertovat kuppikookseen?[/QUOTE]

Eiköhän tuossa ollut lähinnä kyse siitä et miksi pitää antaa rinnoistansa "väärä kuva" kertoa kuppikokonsa mut jättää mainitsematta raskaus tai imetys mitkä vaikuttaa kuppikokoon valtavasti.

Onhan se toki hienoo kehuu isoilla rinnoillan mut imetyksen jälkeen saattaa ääni kellossa muuttua se entinen f cup muuttuu a,b tai c cupiks ja roikkuu maanvetovoiman vaikutuksesta aivan eripaikassa

[QUOTE="Santtu";26590755]Eiköhän tuossa ollut lähinnä kyse siitä et miksi pitää antaa rinnoistansa "väärä kuva" kertoa kuppikokonsa mut jättää mainitsematta raskaus tai imetys mitkä vaikuttaa kuppikokoon valtavasti.

Onhan se toki hienoo kehuu isoilla rinnoillan mut imetyksen jälkeen saattaa ääni kellossa muuttua se entinen f cup muuttuu a,b tai c cupiks ja roikkuu maanvetovoiman vaikutuksesta aivan eripaikassa[/QUOTE]

Minulla on E-kuppi. Oli C ennen lapsia mutta jäi tällaiseksi imeyksen jälkeen. Eivät ole ihan lättäniä.

Ne pienet rinnat piileskelevät siellä isojen takana, alla ja muutenkin näkymättömissä.
Tänne kun läväytetään kuvia isoista ja raskaista rintamuksista, niin peittäväthän ne alleen pienet ja kuivettuneet.

Luonnon laki, suuret varjostaa pienet alleen, eivät saa valoa ja näkyvyyttä- siis tissinsijaa, ja piiloon jäävät, unhoituksiin.....

Mä en ole ollut raskaana enää yli viiteen vuoteen ja imetyksen lopetuksestakin on jo yli 4 vuotta.
En koe et mulla olis "valtavat rinnat", kun on pieni ympärysmitta niin sillon helposti kuppikoko loikkaa sinne "isoon" kokoon. Rinnakkaiskoot olisi hyvä mieltää eikä vaan tuijottaa kirjainta.

Ja ei, en laita kuvaa.

Mä en ole ollut raskaana enää yli viiteen vuoteen ja imetyksen lopetuksestakin on jo yli 4 vuotta.
En koe et mulla olis "valtavat rinnat", kun on pieni ympärysmitta niin sillon helposti kuppikoko loikkaa sinne "isoon" kokoon. Rinnakkaiskoot olisi hyvä mieltää eikä vaan tuijottaa kirjainta.

Ja ei, en laita kuvaa.

Sama täällä. Viimeisestä imetyksestä on tosin jo 7 vuotta aikaa, ja kaiken kaikkiaan olen imettänyt 8 vuotta. Mun kuppikoko on 70H, mikä ei siis todellakaan ole mikään jätti, koska ympärysmittakaan ei ole suuri. Mutta ihan tyytyväinen olen. Rinnat ovat pyöreät eivätkä roiku eivätkä missään nimessä ole mitkään tyhjät pussit. Kuvaa en minäkään laita.

veikkaan että naisilla joilla on jo luonnostaan iso rinnat ei raskaus ja imetys vaikuta niihin mitenkään.Mutta nainen,jolla on luonnostaan kuppikoko b ja raskauden ja imetyksen myötä venyvät kokoon d,niin johan sen tietää jos rinnat venyvät 2v ajan(raskaus+imetys) d "täytteillä" ja sitten lurpahtavat takaisin b kupiksi.

[QUOTE="Santtu";26590755]Eiköhän tuossa ollut lähinnä kyse siitä et miksi pitää antaa rinnoistansa "väärä kuva" kertoa kuppikokonsa mut jättää mainitsematta raskaus tai imetys mitkä vaikuttaa kuppikokoon valtavasti.

Onhan se toki hienoo kehuu isoilla rinnoillan mut imetyksen jälkeen saattaa ääni kellossa muuttua se entinen f cup muuttuu a,b tai c cupiks ja roikkuu maanvetovoiman vaikutuksesta aivan eripaikassa[/QUOTE]

miksi muuttuu? Sitä mitä oli ennen raskautta en edes tiedä, käytin vääriä liivejä, imetysaikana oli yhden kuppikoon isommat. Imetyksen jälkeen e, eivätkä roiku missään eripaikoissa vaan ovat ihan ryhdikkäästi paikoillaan.

Alkuperäinen kirjoittaja Aamuäree;26591350:
Ne pienet rinnat piileskelevät siellä isojen takana, alla ja muutenkin näkymättömissä.
Tänne kun läväytetään kuvia isoista ja raskaista rintamuksista, niin peittäväthän ne alleen pienet ja kuivettuneet.

Luonnon laki, suuret varjostaa pienet alleen, eivät saa valoa ja näkyvyyttä- siis tissinsijaa, ja piiloon jäävät, unhoituksiin.....

:D

Mutta ei nämä isot rinnat mikään riemu ole. On hartia- ja niskakipuja. Olkaimien kohtaan on tullut urat. Paidat monesti sopivia muuten, mutta kiristää rintojen kohdalta ja jos etsii rintojen kohdalta sopivan paidan niin on muualta teltta. Miehet luulevat isojen rintojen olevan yleistä omaisuutta jota saa katsoa ja koskea.

No mulla on "vaan" ne 75B tissit, enkä niitä yhteenkään tissiketjuun ole laittanut, enkä laita.

Mulla ainakin raskaus/imetys muutti rintoja. Ei ne nytkään mitkään susirumat ole, mut kyllä ne oli paremman näköiset silloin ennen.

Aiiivan sama |O

On ne isot tai pienet tai ihan minkä muotoiset hyvänsä, kiinni rintakehässä ja nännit jossain kohti.
On ne isot tai pienet syystä tai ei. Tai jotain siltä väliltä.
Tai tekee liivit niille jotain tai ei.
Ryhdissä tai ei, vapaina, sidottuina- what ever.........

TISSIT!

Kaikilla elämä niitä muuttaa, suuntaan tahi toiseen.
Ja jos oikein huonosti käy niin kirurgisetä tai täti tulee ja ottaa kokonaan poiskin, niin että onko sen nyt sitten loppupeleissä niin väliä, että onko mulla nyt sitten sievemmät ja haluttavammat ja kenen mielestä kuin Pirjo-Elisabetilla vai ei?