Palstalle henkilökohtainen aikalukko

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja skunkki
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

skunkki

Jäsen
25.09.2007
325
1
16
Tänne palstalle pitäisi saada henkilökohtainen aikalukko eli toiminto, johon voisi laittaa kellonajan, jonka jälkeen ei ennen aamua pääse takaisin palstalle. Viime yönä meni puoli kolmeen... Minäkö palsta-addikti? :whistle: |O

Hyvä idea. Mäkin voisin ajastaa sen klo 08-18 välille. Silloin mulla ei pitäisi olla mitään asiaa palstalle.

Asiasta kolmanteen, mä nauroin viime yötä vielä tänään töissäkin :D

Alkuperäinen kirjoittaja skunkki:
Tänne palstalle pitäisi saada henkilökohtainen aikalukko eli toiminto, johon voisi laittaa kellonajan, jonka jälkeen ei ennen aamua pääse takaisin palstalle. Viime yönä meni puoli kolmeen... Minäkö palsta-addikti? :whistle: |O

Poistettiinko se yksi ketju kun en aamulla löytänyt?Se harmaana-juttu

On taidettu poistaa joo. Johtui varmaan siitä, että rupesin siinä puhumaan Ruskovillan kerrastosta :D
MITÄ MITÄ MITÄ??? Ei kai nyt kukaan sitten oikeasti sitä kerrastoa mennyt evääksi syömään? :o

Alkuperäinen kirjoittaja Keittiönoita:
MITÄ MITÄ MITÄ??? Ei kai nyt kukaan sitten oikeasti sitä kerrastoa mennyt evääksi syömään? :o

Ei näistä palstapälleistä koskaan voi tietää. Ei oo kiva juttu, jos joku on nyt tukehtunut Ruskovillan lahkeeseen. :'(

Alkuperäinen kirjoittaja Keittiönoita:

Ei näistä palstapälleistä koskaan voi tietää. Ei oo kiva juttu, jos joku on nyt tukehtunut Ruskovillan lahkeeseen. :'(

Tarviiko tota nyt kaikelle palstalle huutaa mitä mä evääkseni otin.. :kieh:

Yhteistyössä