Palstalta lähteneistä

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja heipähei
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja Keittiönoita:
Alkuperäinen kirjoittaja hei:
Mutta oletko ikinä suuttunut verisesti ja lähtenyt suurella metelillä pois?

Hyvänä esimerkkinä pastori, joka suuttui ihan turhasta väärinkäsityksestä ja oli itsekin ilkeä. Toinen hyvä esimerkki oli muistaakseni kuha. Möhkösfantti yritti pelastaa ahterinsa ja kovin huonosti onnistui, en usko että kukaan uskoi nitä valheita ja muka muutti turkkiin. Paskat sanon mä!
No joo, enpä ole. Mutta ihan tyhmäähän tämä palstailu on. Nytkin on lakanat silittämättä, kun olen notkunut palstalla.

Vai lakanat silittämättä! Mulle ei kyllä tulis mieleenkään silittää lakanoita. Että minusta käytät kyllä nyt aikaasi järkevämmin kuin lakanoita silittäessä.

Niin kumma vetovoima tällä palstalla kyllä on. Itsekkin monta vuotta täällä notkunut, tosin en ole rekisteröitynyt. Ainahan täältä saa vinkkejä elämän pikkupulmiin. Mut sen olen huomannut et ihmiset eivät välttämättä ymmärrä toisen olosuhteita tms vaikka kirjoittaisi miten "tarkasti" tahansa. Ts kirjoitetaan esim. et "mee nyt ihmeessä HETI lääkäriin" vaikka toiselle voi olla sula mahottomuus lähteä esim. yöllä päivystykseen tai vastaavaa ja sit arvostellaan toisten ratkaisuja ymmärtämättä taustoja.
Niin ja sitäkään en oikein ymmärrä miksi otetaan niin "vakavasti" esim. jos joku kirjoittaa isoilla kirjaimilla niin heti ollaan kommentoimassa "älä huuda".

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja Kotona Kirves Kädessä:
Tää on sellanen palsta ettei halua edes rekkautua, saatikka et kertos omista asioistaan niin nooouuu

Johan sä kerroit omista asioistas :D

No hyvä jos tunnistit

Mistä mä nyt sut olisin tunnistanut, tarkoitin vain, että jo tuo "en halua rekkautua" on omien asioiden kertomista, jos siis pilkkua lähdetään nussimaan

:D

Olen joskus täälä mustana, mutta en ole paljastanut edes "perusjuttuja".. Haluan oikeassaki elämässä pitää tarkan yksityisyyden, enkä unohda sitä netissäkään

Tää on sellanen palsta ettei halua edes rekkautua, saatikka et kertos omista asioistaan niin nooouuu

Johan sä kerroit omista asioistas :D

No hyvä jos tunnistit

Mistä mä nyt sut olisin tunnistanut, tarkoitin vain, että jo tuo "en halua rekkautua" on omien asioiden kertomista, jos siis pilkkua lähdetään nussimaan

:D

En halua rekkautua enkä paljasta harmaanakaan tunnistettavia asioita

Alkuperäinen kirjoittaja hei:
Alkuperäinen kirjoittaja Keittiönoita:
Tällä palstalla on jokin mystinen vetovoima. Vaikka miten päättää, että tää hölmöily saa nyut jo riittää, aina tänne vaan tulee takaisin. Olen itsekin miettinyt miksi. Samat aiheet vuodesta toiseen.Itsekään ei viitsi enää vastata kysymyksiin, joihin on vastannut jo ainakin 20 kertaa. Mutta mikä perskele se on, että aina vaan täällä roikkuu? Y-viestit, kerhot ja nettikamut tietenkin, mutta mikä ihme saa aina avaamaan tämän Mitäs nyt? -palstan? Päivästä toiseen, viikosta toiseen, kuukaudesta toiseen, vuodesta toiseen? Mä olen jo harkinnut kallonkutistajalle menoa päästäkseni irti tästä palstasta.

Mutta oletko ikinä suuttunut verisesti ja lähtenyt suurella metelillä pois?

Hyvänä esimerkkinä pastori, joka suuttui ihan turhasta väärinkäsityksestä ja oli itsekin ilkeä. Toinen hyvä esimerkki oli muistaakseni kuha. Möhkösfantti yritti pelastaa ahterinsa ja kovin huonosti onnistui, en usko että kukaan uskoi nitä valheita ja muka muutti turkkiin. Paskat sanon mä!

Siis eihän kuha mihinkään poistunut, vaihtoi vain nimimerkkiä. ;)

Alkuperäinen kirjoittaja Sulla:
ei ole muuten ensimmäinen kerta kun kysyt kuka on Pastori. Se on sulle selvitetty pari kertaa aikaisemminkin. Onko jotain hen.koht ongelmia ;)

Ei ole... Mutta mulla ei ole Tiimari vihkoa, ja muistan kyllä, et oon kysyny ennenkin kuka se on, mutta en muista, mitä se on "tehny" että se muistaa pitäis? Mutta hienoa, että sä jaksat pitää vihkoa :D :flower:

nyt vain muistamaan, varsinkin sellaiset asiat joita joku jaksaa toistaa :) En käynyt haukkumaan sinua, mutta sinulla on tarve naljailla? Ihmeppä tuo, että mukavat ihmiset häviää palstalta.

Yhteistyössä