Palstalta opittua..

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "JepJep"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
J

"JepJep"

Vieras
Rintsikan olkaimet ei saa näkyä. Leggingsejä ei saa missään nimessä käyttää hameen alla. hmm..

Nyt on kuuma päivä. Ei siis tee mieli kulkea pitkissä housuissa ja pitkässä paidassa.

Jos mä lähtisin ulos noiden ylhäällä olevien oppien mukaisesti, niin veikkaanpa et jos joku palstamamma minut bongaisi, olisi täällä välittömästi kauhisteleva ketju minusta.

Nimittäin. Mun rinnoille ei sovi olkaimettomet liivit joten ilman olisi oltava. Olisi järkyttävä näky jos ruman mallisine rintoineni kulkisin ilman liivejä, toppi päällä. Ja siihen vielä kun lisätään se, että pitäisin hametta ilman leggingsejä, hyvin rumine jalkoineni. Isot arvet, surkastuneet lihakset, se vasta teidän arvostelijoiden silmiin sattuisikin.

Mä en aio elää sen mukaan että rumat pysykööt kotona. Tai että rumien pitäisi pukeutua hyvin peittäviin vaatteisiin koko kuuman kesän. Koska mun kroppa näyttää ihan siedettävältä jos pidän ne rintsikat siellä alla ja laitan ne leggingsit hameen alle peittämään mun karseat kinttuni.

Se, minkä olen oppinut palstan myötä; Kaikkia ei voi miellyttää. Eikä tarvitse. Se joka jatkuvasti kuluttaa aikaansa toisten arvostelemiseen, sen omassa elämässä on pakko olla jotain pielessä. Typerää jos pitää pönkittää omaa itsetuntoaan haukkumalla muita.

Nauttikaa kesästä :)

No älä ihmeessä välitä! Täällähän voi ihan mimmonen ihminen vaan esittää jotain tyylitietäjää. Mistäs me tiietään, mimmosilta rupaleilta ne itse näyttää, pukeutuessaan niiden omituisten sääntöjensä mukaisesti.

Älä välitä,käytä vaan sellasia vaatteita ja rintsikoita ku haluat,niin miekin teen. :)
Tarkeintä on että itse tuntee olonsa mukavaksi vaateissaan.
Joku ei varmaan tykkää,kun mulla just kesämekko,jossa on niskan taakse solmittavat nauhat päällä ilman rintsikoita ja miun allit näkyy.Mie varmaan rikon jonkun tyylilakia täällä.:D

Vähän aiheen ohi, mutta mitä ennemmin pidettiin kun kukaan ei ollut keksinyt tuota älytöntä ideaa pitää hametta kalsareiden/housujen päällä?

Mutta tämä siis vaan pohdintana, mulle on ihan sama mitä kukakin pitää päällä kunhan vaan itse on tyytyväinen vaatteisiinsa ja itseensä.

Vähän aiheen ohi, mutta mitä ennemmin pidettiin kun kukaan ei ollut keksinyt tuota älytöntä ideaa pitää hametta kalsareiden/housujen päällä?

Mutta tämä siis vaan pohdintana, mulle on ihan sama mitä kukakin pitää päällä kunhan vaan itse on tyytyväinen vaatteisiinsa ja itseensä.

Kai se oli joko hame tai housut, tais ennen kalsarit pysyä talvisin pitkien housujen alla :D

Siis hä? leggareita ei saa pitää hameen kanssa?? Eikös ne juuri ole hameen/mekon/tunikan kanssa käytettävät. Mulla taas vähän nousee karvat pystyyn, jos joku kulkee leggareissa ja paidassa. Ne leggarit kun on tavallaan sukkikset enkä mä sukkiksia käytä ilman hametta/mekkoa/tunikaa. No eri asia sitten ne farkkuleggarit, ne ehkä menee ilman pepun peittävää vaatetta päällä. Mutta joo jokainen taaplatkoon tyylillään.
Ja mitä noihin rintsikan olkaimiin tulee, niin onhan niitä malleja jotka saa vaikkapa halterneckseiksi tai sitten läpinäkyvät olkaimet. Mutta ei ne olkainten näkymisetkään mua häiritse. :)

Kai se oli joko hame tai housut, tais ennen kalsarit pysyä talvisin pitkien housujen alla :D

No joskus ysikyt luvullahan oli tapana (ainakin näin nuoriso) käyttää hametta ja tosiaan housuja yhdessä. Leggarit kun eivät ole housut, ennemmin lähtöisin siis sukkiksista (paksumpi sukaton malli). Ne ei ole mitkään kalsarit, vaikka voihan niitä lämmikkeenä käyttää talvellakin.

Siis hä? leggareita ei saa pitää hameen kanssa?? Eikös ne juuri ole hameen/mekon/tunikan kanssa käytettävät. Mulla taas vähän nousee karvat pystyyn, jos joku kulkee leggareissa ja paidassa. Ne leggarit kun on tavallaan sukkikset enkä mä sukkiksia käytä ilman hametta/mekkoa/tunikaa. No eri asia sitten ne farkkuleggarit, ne ehkä menee ilman pepun peittävää vaatetta päällä. Mutta joo jokainen taaplatkoon tyylillään.
Ja mitä noihin rintsikan olkaimiin tulee, niin onhan niitä malleja jotka saa vaikkapa halterneckseiksi tai sitten läpinäkyvät olkaimet. Mutta ei ne olkainten näkymisetkään mua häiritse. :)

Mä olen eilen asioinut meidän paikallisessa vaateliikkeessä, ja siellä myyjä nimenomaan ehdotti mulle leggareit hameen / mekon / tunikan kanssa pidettäväksi....

Ehkäpä se omistaja ei ole tutustunut palstan muotisääntöihin...

Yhteistyössä