Palstamamman tuunaus?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "fiia"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
F

"fiia"

Vieras
Meillä olisi tiedossa "hääyö" miehen kanssa, vaikka häistäkin on jo muutama vuosi.

Päästään ekaa kertaa kaksin reissuun, romanttiselle viikonlopulle. Kotimaanmatkaaminenkin tuntuu suurelta luksukselta juuri nyt.

Olen aina ollut oikea luonnonlapsi, sheivaan kyllä kainalot, (joskus harvoin myös bikinirajat) mutta muuten tyydyn lähinnä pitämään itseni puhtaana enkä yleensä laittaudu. Nyt olisi kiva kerrankin tälläytyä huolella. Mitäs kaikkea mun pitäisi ottaa huomioon?

Lopputuloksen ei ole tarkoitus näyttää Tuksulta, vaan mahdollisimman luonnolliselta, mutta kohennetulta. Kulmat aion kestovärjätä, mutta entäs ripset? Värjäänkö nekin töpöt vai onko irtoripsiä vaikea laittaa?

Kaikki mahdolliset vinkit ovat tervetulleita, olisi mukava olla kerran elämässään viimeistelty. :)

Lähtökohtana pitäisin sitä, että miehesi on sinut valinnut ja näin ollen pitää varmasti luonnollisesta olemuksestasi.

Itse olen melko samanlainen kuvauksesi perusteella. Sinuna kuitenkin poikkeaisin kosmetologilla, joka tekisi kasvohoidon ja kulmien sekä ripsien muotoilut ja värjäykset ammattilaisen ottein. Kotivärjäyksissä voi käydä vähän niin ja näin...

Sitten hoitaisin jalat, kovettumat pois, kynnet kuntoon, pehmeäksi rasvalla ja sääristä karvat. Kuorisin vartalon ja panostaisin johonkin ihanaan tuoksuvaan vartalovoiteeseen -ei kuitenkaan mihinkään pistävään eikä ainakaan itseruskettavaan, jos tarkoituksena on pöllyttää vällyjä:whistle: Muista myös kädet: Hoida ne pehmeiksi ja kauniiksi, laita väritöntä tai vaaleaa lakkaa hoidettuihin ja viilattuihin kynsiisi, jota pidät lyhyinä tyylillesi uskollisena.

Kampaaja tekee ihmeitä myös. Valitse kampaaja, joka kuuntelee sinua. Jo otsatukka, kiilokäsittely, tyvikohotus tai ohuet raidat kohentavat ilmettä. Muista pysyä luonnollisessa linjassasi, älä tavoittele mitään paloautonpunaista graafista poikatukkaa.

Sitten tietysti jotkut ihanat alusvaatteet.

Olisikohan siinä vinkkejä... Luulen kuitenkin, että miehesi odottaa lomaa aivan kuten sinäkin ja on tyytyväinen vaimoonsa ilman näitäkin toimenpiteitä. Ymmärrän kyllä, että toivot itsesi vuoksi, että tuntisit naisellisuutta ja haluttavuutta, mutta tunnelmahan se tärkein on. Oma mieheni esimerkiksi kehuu minua aina mitä käsittämättömimmissä tilanteissa: olen juuri herännyt, tukka on pystyssä ja naama turpeana tai paras oli, kun muutama vuosi sitten toivuin rajusta vatsataudista. Olin varmaankin vihertävän kalpea, huuleni olivat haljenneet ja voimat eivät riittäneet edes sängystä nousemiseen. Mieheni tokaisi, miten uskomattoman kauniilta näytän hänen silmissään. Että sellaista..:D

Kaiutin, hoksasit pointin. :)

En usko, että mies pitäisi minusta muovinukkena, mutta uskon, että hän ansaitsee välillä kokemuksen, että vaimo viitsii laittautua häntä varten. Mä vähän luulen, että muita me ei paljoa tavatakaan sen vkl:n aikana... Minä ainakin otan homman treffien kannalta.

Muuten hyviä vinkkejä, mutta miksi ihmeessä Ap:n pitäisi leikkauttaa otsatukka? Se sopii tosi harvalle. Esim Michelle Obama näyttää paljon kauniimmalta nyt, kun on kasvattanut sen pois ;)

Mulla on joskus muinoin ollut otsis, lyhensi tätä pitkää naamaa ehkä vähän nätimmäksi, mutta en kyllä taida raaskia harvoista karvoistani uhrata otsikseen. Mitä, jos laittaisi raitoja sekaan clip-in -suortuvina? Kaverilla on semmoiset, näyttävät olevan helppokäyttöiset. Vai rapisevatko ne päästä juuri kriittisellä hetkellä?

Yhteistyössä