Palstamiehille _rehellinen_ gallup

Panisitko jos saisit?

• En. (rehellisesti)

Ääniä: 5 100,0%
  • En. (Valehtelen)

Ääniä: 1 20,0%
  • JOOOO

Ääniä: 1 20,0%

• Äänestäjiä yhteensä
    5
en tän videon perusteella biisi ihan jees mut yli näyttelyy. lisäksi omaa tytärtäni en haluu nähä missään pylly farkuissa . mun mielestä naiselel sopii vartalon myötänen värikäs mekko paremmin jossa säären kohalla aukko :)

Alkuperäinen kirjoittaja päätön;30392970:
mitäs nuo vaatteet ja näytteleminen haittaa. :O

kato meitsi diggaa aidosta.. on viedoita missä olaan aidosti myös olemassa!

harvoin tulee vastan aitoo hymyy ja sillon meitsi on sulaa vahaa :) sen hetken aikka ..

Alkuperäinen kirjoittaja päätön;30392981:
kysymyksessä ei ollu puhetta videosta.

vaan vaatteista? ja näyttelystä. kyl mut heti ekalla keralla ku tutustutaan ollaan omia itsei ja siit syvennetään sitten leikein mut kyse olikin nyt heti..

Jos totta puhutaan niin jos huurteisen baari illan jälkeen tuo tyttö eksyisi mun kanssa samaan kämppään niin aivan varmasti lähestyisin jos tilanne siihen olisi sopiva. Ja kyllä selvin päinkin jos tuo tekisi aloitteen, aivan varmasti lähtisin mukaan. Luulen että suuri osa jotka sanovat ettei panisi, valehtelevat. Oikeestikko väitätte että olette baarissa dokanneet koko illan ja yksin päädytte kämpillä ja tuo tyttö olisi siellä, ette panisi? Mikä vitsi. En kyllä olis arvannut että tuo on vaan 16. Mutta onneksi en oo itekään mikään vanha kääkkä että ei olisi ongelma.

[QUOTE="tosimies";30393506]En. En pane lapsia. Ja muutenkaan en pane muita kuin omaa vaimoani. Tilaisuuksia ja tarjouksia olisi ollut, mutta ei kiinnosta.[/QUOTE]

Sun vaimosikin on isänsä ja äitinsä lapsi ;)

Päätäni en pantiksi laita tuosta kuudestatoista, mutta jos ei muistini aivan petä, laulaja oli sen ikäinen kun tuo biisi julkaistiin. Eikä ollut tarkoituskaan, että iän pitäisi jossain suoraan näkyä, eihän normaalielämässäkään ihmisillä lue ikää otsassa.