Palstamysteereitä

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vierailija

Vieras
Tällä palstalla on niin monta mysteeriä, että päätin avata ketjun niille. Eli voi sitten täällä vastata eikä tarvi toisia ketjuja sotkea.

Kuka oli se palstalainen (entinen tai nykyinen), joka jossain vaiheessa meni asumaan maalle jonkun miehen kanssa. Mutta tämä homma ei sitten mennyt millään muotoa ongelmitta, koska ilmeisesti mies oli mahdoton. Mulla on mielikuva, että tämä palstalainen olisi Lissu, mutta eihän se sovi mitenkään mihinkään yhtälöön? Eli kuka se oli ja mikä oli tää mieskuvio?

Muistan, että oli paljon kirjoituksia, että "tuu pois sieltä" etc... Aikaa tästä voi olla 5 vuotta tai sit 10.

Mihin katosi Astrobabe ja Data? Miten kävi, meni kuulemma poikki heillä. Harmi....

Viimeiset viestit ovat 2014-15. Palstalla mielestäni he eivät maininneet erosta mitään vaan katosivat vain kuin pierut Saharaan. Olisi kiva tietää, että oliko heistä jotain oikeaa tietoa vai pelkkäö spekulaatiota. Hakutoiminnolla löytyy nuo vikat viestit kun hakee käyttäjänimellä "Data" ja "Astrolabe".

Tohon ekaan en minä osaa sanoa, mutta hämärästi on siitä muistikuva. Oletan, että hakutoiminnolla ei löydä, koska viestit pääosin poistettu.

Tällä palstalla on niin monta mysteeriä, että päätin avata ketjun niille. Eli voi sitten täällä vastata eikä tarvi toisia ketjuja sotkea.

Kuka oli se palstalainen (entinen tai nykyinen), joka jossain vaiheessa meni asumaan maalle jonkun miehen kanssa. Mutta tämä homma ei sitten mennyt millään muotoa ongelmitta, koska ilmeisesti mies oli mahdoton. Mulla on mielikuva, että tämä palstalainen olisi Lissu, mutta eihän se sovi mitenkään mihinkään yhtälöön? Eli kuka se oli ja mikä oli tää mieskuvio?

Muistan, että oli paljon kirjoituksia, että "tuu pois sieltä" etc... Aikaa tästä voi olla 5 vuotta tai sit 10.
Lissu vaan kerran kirjoitti täällä sellaisesta tragikoomisesta reissusta maalle joka ei tosiaan mennyt ihan putkeen.😬
Tais olla joku +-4 vuotta sitten.🤔

Mies piti valitettavasti lempata. Ikuisesti hän pysyy sydämessä, mutta onneksi eron tuskista on päästy täysin yli.
En asu maalla pysyvästi, en ole koskaan asunut. Joitain pidempiä ajanjaksoja olen kyllä maalla viettänyt.