Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja very important baby:Ei vaikuta, on omat ajattelutavat joihin ei tämä palsta ihan pysty vaikuttamaan kuitenkaan :flower:
Alkuperäinen kirjoittaja Coffee:Alkuperäinen kirjoittaja very important baby:Ei vaikuta, on omat ajattelutavat joihin ei tämä palsta ihan pysty vaikuttamaan kuitenkaan :flower:
![]()
Alkuperäinen kirjoittaja AnnaManna:Vaikuttaa. Jos enemmän palstailee katoaa oma maalaisjärki ja alkaa miettiä ihan kummallisia asioita..
Alkuperäinen kirjoittaja mie:Alkuperäinen kirjoittaja AnnaManna:Vaikuttaa. Jos enemmän palstailee katoaa oma maalaisjärki ja alkaa miettiä ihan kummallisia asioita..
Joo, sama täällä. Erityisen hysteeriseksi olen tullut siitä voinko laittaa lasta hoitoon tai edes antaa välillä mummolle. Ennen olin suhteellisen rento asian suhteen mutta kun täällä aina toitottaan että ei alle 3 vuotiaana hoitoon eikä pientä lasta saa jättää mummolle hoitoon (ainakaan yökylään) ennen kuin vähintään vuoden tms.
Pännii, kun tarve olis päästä useammin ulos (ihan vaikka lenkille) yksin tai kaksin mehn kanssa. Mutta nyt mulla on joku fiksaatio siitä ettei noita lapsia voi jättää hoitoon ollenkaan. :/ Vanhempi on 2v ja nuorempi 6kk ja oon ollut juhlimassa viimeksi 2006. Ja viimeksi olin erossa lapsista 3 viikkoa sitten (olin jumpassa 45min).
Pitäisköhän pitää palstailutauko?
Alkuperäinen kirjoittaja papukaijan ruokottomat puheet:Öö ei... Mitä nyt hypin pitkiä seiniä, hihittelen ja pyörin ympyrää..