Palstan kauneimmat gallup

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja kehuja
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Rukoilijasirkka on kyllä sellainen suloisen näköinen, näyttää ystävälliseltä. Lunacy Siouxin hiukset ovat varmaan palstan parhaimmistoa. Ja kookosta on ihan mahdottoman kaunis.

Alkuperäinen kirjoittaja Last Resort:
Mä oottelen vieläki sitä päivää että nään Fjongan kuvan :whistle:

häh? onhan fjonga täällä monta kertaa ollunna näytillä... ja on onnelan sivuillaki ;)

miun mielestä täällä on tosi paljon kauniita palstailijoita. ja ravistettava on todella söpö ihan irl myös :D

se yksi nainen oli tosi kaunis ja hehkeä tuore äiti. Olikos turkilimas tai jotain sellaista? Näytti yksi päivä kuvaa tuoreesta vauvasta. Oli kuva kun piti lasta rinnalla. KAUNIS!

Alkuperäinen kirjoittaja uus täällä:
se yksi nainen oli tosi kaunis ja hehkeä tuore äiti. Olikos turkilimas tai jotain sellaista? Näytti yksi päivä kuvaa tuoreesta vauvasta. Oli kuva kun piti lasta rinnalla. KAUNIS!

turkilmas! kyllä, turkilmas on aivan järettömän söpö nainen. ja kookostallahan on siis aivan mielettömän kauniit kasvot!

ja se kuva oli ennenkaikkea mielettömän upea... siis käsittämätön... :heart:

Juu tämä on munkin ainoa näkemä kuva. Ja kaunis oli, vaikkakin oli just synnyttänyt :) Kademieli minä

Alkuperäinen kirjoittaja Minäkin uusi:

Juu tämä on munkin ainoa näkemä kuva. Ja kaunis oli, vaikkakin oli just synnyttänyt :) Kademieli minä

ja hän synnytti ilman kivunlievitystä ;)

Alkuperäinen kirjoittaja Nyynä:
Alkuperäinen kirjoittaja Last Resort:
Mä oottelen vieläki sitä päivää että nään Fjongan kuvan :whistle:

häh? onhan fjonga täällä monta kertaa ollunna näytillä... ja on onnelan sivuillaki ;)

miun mielestä täällä on tosi paljon kauniita palstailijoita. ja ravistettava on todella söpö ihan irl myös :D

Nii paitti mä en oo ikin sattunu kohille sitä näkemään :( haullakaan ei neää löydy. Ja varmaan aika hakuammuntaa lähtee jostain onnelan sivuilta miettii et kuka kukin on..

Yhteistyössä