Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja CotHai:Olen vapaaehtoinen kuningatar irstas-irmeli-titteliin :wave: B)
Alkuperäinen kirjoittaja oidipus:Kuningatar KommentoinMukaViisaasti: Töllin Ruusa
Kuningatar Nousukas: bad virgin
Kuningatar OlenÄlykkäämpiKuinTe: Fedwithgasoline
Alkuperäinen kirjoittaja piipa:annabell .niin ihanan oloinen kaunis nainen jolla niin mukavat jutut
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja oidipus:Kuningatar KommentoinMukaViisaasti: Töllin Ruusa
Kuningatar Nousukas: bad virgin
Kuningatar OlenÄlykkäämpiKuinTe: Fedwithgasoline
Erittäin nappiin! Varsinkin Ruusan kohdalla... Tuota Nousukasta en ymmärtänyt, mutta FWG sai myös juuri oikeanlaisen tittelin!
Alkuperäinen kirjoittaja bad virgin:Alkuperäinen kirjoittaja CotHai:Olen vapaaehtoinen kuningatar irstas-irmeli-titteliin :wave: B)
Kuningatar irstas mieliMitäs kuuluu?
Alkuperäinen kirjoittaja CotHai:Alkuperäinen kirjoittaja bad virgin:Alkuperäinen kirjoittaja CotHai:Olen vapaaehtoinen kuningatar irstas-irmeli-titteliin :wave: B)
No okei, ei ehkä ihan rimmaa.... *odottelee aamukahvia*
Kuningatar kaksimielinen?![]()
Mitäs kuuluu, odotan toisen lähtöä innolla ja istun tässä pojan kans kahelleen himassa kun äljäke lähti kaupungille asioimaan.. väsyttäs B) Mitäs siellä?
Alkuperäinen kirjoittaja bad virgin:Alkuperäinen kirjoittaja CotHai:Alkuperäinen kirjoittaja bad virgin:Alkuperäinen kirjoittaja CotHai:Olen vapaaehtoinen kuningatar irstas-irmeli-titteliin :wave: B)
Mitäs kuuluu, odotan toisen lähtöä innolla ja istun tässä pojan kans kahelleen himassa kun äljäke lähti kaupungille asioimaan.. väsyttäs B) Mitäs siellä?
Mun piti lähtä äsken lenkille,mut meenkin iltapäivällä.
Pitäis yrittää siivoo |O :headwall:
Kahvia se on ittenkin keitettävä..
Alkuperäinen kirjoittaja CotHai:Alkuperäinen kirjoittaja bad virgin:Alkuperäinen kirjoittaja CotHai:Alkuperäinen kirjoittaja bad virgin:Alkuperäinen kirjoittaja CotHai:Olen vapaaehtoinen kuningatar irstas-irmeli-titteliin :wave: B)
Mun piti lähtä äsken lenkille,mut meenkin iltapäivällä.
Pitäis yrittää siivoo |O :headwall:
Kahvia se on ittenkin keitettävä..
Kahvi on hyvääOnpahan jotain mitä odottaa, sen lenkin suhteen siis
![]()
Ja jotain ihanaa ajanvietettä siihen saakka, kun saa siivota..![]()