Palstan miehet, henk.koht. kysymys liittyen naisen anatomiaan

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vierailija

Vieras
Siis asia on nyt niin että olen synnyttänyt monta lasta alakautta ja toosa on kenties leveämpi sisäpuolelta kuin synnyttämättömillä naisilla. Luulisin. Ulkopuolelta kaikki näyttää pieneltä.

Jokatapauksessa, kerrotteko missä asennossa naisen emätin tuntuu suurimmalta, messuhallilta ja missä asennossa se on tiukempi? Vai tuntuuko se aina samalta oli asento mikä vain?

Ongelmani on se, että mieheni haluaa aina niin että minä makaan selälläni ja hän nostaa jalkani ylös olkapäilleen tai sitten jalkani on koukussa tai hänen ympärilleen kietoutuneena. Mieheni on koko ajan aika polvillaan jalkojeni välissä. Hänestä tuo on ihan paras asento.
En ymmärrä, mikä siinä voi olla niin hyvää?
Minusta tuo kuvailemani asento on sellainen messuhalliasento missä emätin on oikein iso putki. Vai? En tunne paljon p*nistä tuossa asennossa.

Takaapäin (pimppaan) tuntuu mielestäni paremmalta tai sivuttain tai jos saan jalat suoraksi ja lähekkäin toisiaan sänkyä vasten. Näissä asennoissa emätin on varmaan kapeimmillaan?

Olisi kiva kuulla miehistä mielipidettä.

En ole mikäään expertti asiassa, mutta sanoisin pienellä kokomukselle, että kaikki asennott ovat ihan ok, asiat myös riippuvat siitä, mitä sinä haluat ja siitä mitä hän haluaa.

Rearendry positon pitäis olla tyydyttävä naiseelle ja myös miehelle,

Minäkin haluan tietää mikä siinä jalat ylös tyylissä on. Tai jalat ylös ja sitten melkein spagaattiinja jyystöä samalla. En tunne mitään ja mies on innoissaan. Tuntuuko se oikeasti miehistä hyvältä?

Ei se mies siinä varmaankaan kireyttä hae, vaan kokonaissuorituksen helppoutta ja miellyttävyyttä mukaanlukien tietty intiimisyys, joka syntyy kasvokkain olemisesta. Vaikka olisikin joku vaikea asento, joka tuntuisi parhaimmalta puristuksen suhteen, ei se välttämättä olisi lainkaan paras seksiasento. Eikä siinä puristuksessa hirveästi eroja ole missään asennossa. Koita ennemmin käyttää lihaksia. Kuuleman mukaan lihasten tietoinen supistelu voi jopa auttaa naista saamaan orgasmin eli siitä on hyötyä molemmille.

Mutta jos pitää valita, niin tiukimmalta tuntuu ehkä se kun nainen on kyljellään jalat yhdessä ja koukussa ja mies on polvillaan siinä takana.

Ei se mies siinä varmaankaan kireyttä hae, vaan kokonaissuorituksen helppoutta ja miellyttävyyttä mukaanlukien tietty intiimisyys, joka syntyy kasvokkain olemisesta. Vaikka olisikin joku vaikea asento, joka tuntuisi parhaimmalta puristuksen suhteen, ei se välttämättä olisi lainkaan paras seksiasento. Eikä siinä puristuksessa hirveästi eroja ole missään asennossa. Koita ennemmin käyttää lihaksia. Kuuleman mukaan lihasten tietoinen supistelu voi jopa auttaa naista saamaan orgasmin eli siitä on hyötyä molemmille.

Mutta jos pitää valita, niin tiukimmalta tuntuu ehkä se kun nainen on kyljellään jalat yhdessä ja koukussa ja mies on polvillaan siinä takana.

Minä miehenä olen täysin samaa mieltä. Kireys tai puristus on vain yksi asia monesta joka vaikuttaa siihen mikä on hyvä asento.
Käsittääkseni monet miehet no ainakin minä tykkää katsella... Kasvokkain näkee toisen ilmeet kasvoilta (ja rinnat). Takaapäin tai muussa asennossa jossa ei näe välttämättä toista juuri ollenkaan homma voi tuntua joskus hieman tylsältä, vaikka jalkovälissä tuntuisikin hieman paremmalta.

Kiitos teille asiallisista vastauksista! Hyvä tietää että ei se ainakaan kauhealta voi tuntua vaikka luulin, että olen "suurimmillani" tuollaisessa asennossa.

Ap

Tuossa ap:niin kuvailemassa asennossa on se hyvä puoli että saa painaa syvimmälle kasvotusten oltaessa ja saa velloa(tai katsoa työntöjen tahtiin heilahtelevia) tissejä samalla.

Yhteistyössä