palstan sisällä tapahtuva yhteinen moderointi... pohdiskelua...

äiti 40plusplus

Aktiivinen jäsen
28.05.2005
10 811
0
36
KUn modeista aina kirjoitetaan ja valitetaan että modet ei ole paikalla kun tarvitaan.
tuli mieleen sellainen (puhdasta teoriaa ei taatusti toimisi mutta sallikaa että naputtelen ajatukseni tähän) että jos palstalaiset itse moderoisi ja sulkisi/poistaisi. Ei kukaan yksin vaan vaadittaisiin tietty määrä "asiaton kommentti" -kommentteja ja ketju lukkiutuisi tai asiaton kommentti poistuisi. mutta sitten jos joku alkaisi jotakuta toista ahdistelemaan eli aina merkkaisi jonkun toisen noin (eikä monta muuta samaa mieltä) niin se taas katsottaisiin asiattomuudeksi ja kyseisen henkilön moderointioikeus menisi tietyksi aikaa tai tiettyyn henkilöön kohdistuvia ei huomioitaisi

saako nyt ihan hyvässä hengessä kysyä ap että kuka siun aamumuroihin on kussu vai onko siulla muuten vaan vittumainen aamu ku miltei joka toinen ketju on tätä mode/moderointi-ihmettelyä ja piilokettuilua?

JOS ei moderointi miellytä niin piä ihmeessä palstataukoa niin ehkä se ahistuski laskee. ees vähäsen. :hug:

Alkuperäinen kirjoittaja äiti 40plusplus:
Alkuperäinen kirjoittaja Viblsp:
Toi vois olla hyvä. Tai se, että aloittaja saisi itse poistaa aloituksensa.

eli nyt aloittajan poisto ei enää toimi jos joku on vastannut tai yleensäkään poisto jos sitä on lainattu vai miten se meni?

muokkaa vaan pisteeksi. paitsi lainaushan näkyy..

samasta osoitteesta otettais vaan yksi/viesti klikkaus asiaton, muuten yksi sais positettua ketjun..

Alkuperäinen kirjoittaja Nyynä:
saako nyt ihan hyvässä hengessä kysyä ap että kuka siun aamumuroihin on kussu vai onko siulla muuten vaan vittumainen aamu ku miltei joka toinen ketju on tätä mode/moderointi-ihmettelyä ja piilokettuilua?

JOS ei moderointi miellytä niin piä ihmeessä palstataukoa niin ehkä se ahistuski laskee. ees vähäsen. :hug:

no kyllä mun mielestä tuo prinsesa on aika virkainotinen...

en kettuile vaan mietiskelin asiaa muuten vaan. Kun olen sen verran huomannut että öiseen aikaan joskus on aika rajuja keskusteluja käyty joissa olisi ollut aiheellista viheltää peli aikaisemmin poikki ja kun kukaan mode ei välttämättä yöpalstailua harrasta.
ja palstataukoa tulee taas kyllä kun työviikko alkaa.
anteeksi tyhmä kysymys mutta oletko itse mode?

eli nyt aloittajan poisto ei enää toimi jos joku on vastannut tai yleensäkään poisto jos sitä on lainattu vai miten se meni?

Oman viestin voi korvata tosiaan vaikkapa pisteellä, mutta lainauksissahan oma teksti pysyy. Sitä en nyt muista, että voiko omaa aloitusta poistaa, jos siihen ei ole kukaan vastannut.

Oman viestin voi korvata tosiaan vaikkapa pisteellä, mutta lainauksissahan oma teksti pysyy. Sitä en nyt muista, että voiko omaa aloitusta poistaa, jos siihen ei ole kukaan vastannut.

tuota pistejuttua joskus ihmettelin otsakkeena ja ajattelin että joku haluaa katsoa onko uteliaita ketkä pisteen avaa.

Minusta ap:n ehdotus on hyvä.

Ja Nyynä kuulostaa nyt ihan siltä, että tarttis ite oikein kunnon palstatauon että ehtis kaapia sen vitun pois naamaltaan. Ihan hyvässä hengessä sanon. :hug:

en kettuile vaan mietiskelin asiaa muuten vaan. Kun olen sen verran huomannut että öiseen aikaan joskus on aika rajuja keskusteluja käyty joissa olisi ollut aiheellista viheltää peli aikaisemmin poikki ja kun kukaan mode ei välttämättä yöpalstailua harrasta.
ja palstataukoa tulee taas kyllä kun työviikko alkaa.
anteeksi tyhmä kysymys mutta oletko itse mode?

modeksi niin ei tarvi märehtiä, pääset sitten kertomaan näistä ideoistasi.

Alkuperäinen kirjoittaja Tianna:
Minusta ap:n ehdotus on hyvä.

Ja Nyynä kuulostaa nyt ihan siltä, että tarttis ite oikein kunnon palstatauon että ehtis kaapia sen vitun pois naamaltaan. Ihan hyvässä hengessä sanon. :hug:

vaikuttaa oikein asialliselta keskustelulta vittuineen päivineen..IRvistääkö lohikäärme?

Tianna taisi nyt sanoa sen mitä minäkin osittain ajattelin luettuani Nyynän kirjoittaman tekstin Äiti 40plusplus:lle.
Eli ehkä tekisi Nyynälle hyvää ottaa toinen mukillinen kahvia tai teetä ja lukea teksti ajatuksella eikä niin että siihen pitää heti puolustautua.
Mutta se koira älähtää johon kalikka....

On sitten mode tai ei niin välillä täällä on monen ihmisen kirjoitukset hieman yliampuvia ja niihin puuttuminen on ollut välillä turhankin hanakkaa ja välillä ei reagoida mitenkään...mutta ihmisiähän tässä kaikki ollaan joten sallittakoon puutteet ja paheet meille jokaiselle näin palstailun merkeissä.

Alkuperäinen kirjoittaja jensku:
Tianna taisi nyt sanoa sen mitä minäkin osittain ajattelin luettuani Nyynän kirjoittaman tekstin Äiti 40plusplus:lle.
Eli ehkä tekisi Nyynälle hyvää ottaa toinen mukillinen kahvia tai teetä ja lukea teksti ajatuksella eikä niin että siihen pitää heti puolustautua.
Mutta se koira älähtää johon kalikka....

On sitten mode tai ei niin välillä täällä on monen ihmisen kirjoitukset hieman yliampuvia ja niihin puuttuminen on ollut välillä turhankin hanakkaa ja välillä ei reagoida mitenkään...mutta ihmisiähän tässä kaikki ollaan joten sallittakoon puutteet ja paheet meille jokaiselle näin palstailun merkeissä.

en ole mode. ja herkes vituttamaan vaan tuon äiti40plusplussan MONEEN tämänaamuseen ketjuun latelemat valittelut modeista... ei ainoastaan tähän vaan MYÖS muihin. tajuaisitte JOS olisitte ne muutki marmatukset lukenu.

ja ei, ei ole paha päivä, ei ollenkaan. ei ole ollu ees paha aamu.

ja Tianna: :o ei ole vittu päässä, ei ole koskaan ollutkaan, eikä koskaan tulekaan. jos siulla on, niin se on siun oma asiasi. peace.

Yhteistyössä