Palstan typerykset top-10!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Herra Tasavallan RESIDENSSI
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja SeOlinMinä:
:laugh:
minä olen kaatunu kerran pää edellä keski-ikäisen miehen haarojen väliin, kun istui teranssilla oluella, eikä edes hävettäny :snotty:

http://wonyou632.blogspot.com/2008/07/naisen-kruunu-aka-miksi-mamukalla-on.html

:D

Kaikki, joiden väkisin pitää tuodajoka ainoaan keskusteluun esille olevansa äiti; vaikka puhe olis avaruussukkulasta, niin;
-äippäliini
-4n äiti
- mamuli
- mamma

Alkuperäinen kirjoittaja Lilii lisänimetön:
Alkuperäinen kirjoittaja SeOlinMinä:
:laugh:
minä olen kaatunu kerran pää edellä keski-ikäisen miehen haarojen väliin, kun istui teranssilla oluella, eikä edes hävettäny :snotty:

:laugh: Hyvä nikki sulla sitten. ;)

Mies sanoo minua käveleväksi katastrofiksi :saint:
Mutta minun olut pysyi pystyssä, tieten on voinut olla mielenkiintoinen näky pää tämän herran haarojen välissä ja minun käsi ojossa jossa tuoppi :saint:

Alkuperäinen kirjoittaja gs:
Alkuperäinen kirjoittaja yksi:
Vadelma ballerina esittelee aivoituksiaan ketjussa "Olisitko tyytyväinen jos...." :D

kävin lukemassa ja :o

Mustana uskaltaa tuoda oman mielipiteensä julki, mitä normaalisti lihavuuskammoinen laukoisi vain harmaana.
Jokaisella meillä on omat kauneusihanteensa, toisille kauneus merkkaa rahan jälkeen eniten maailmassa. Surullista, mutta en tiedä onko se typeryyttä...

Ketään vastaan mul ei oo, paitsi niitä, jotka vinkuu ja puhuu paskaa harmaana, ku ei pokka riitä mustana sitä tekee. ja yleisesti tän ketjun ap:n kaltaiset penskat, jotka tekee tälläisii avauksii

Alkuperäinen kirjoittaja Typerys:
Kaikki, joiden väkisin pitää tuodajoka ainoaan keskusteluun esille olevansa äiti; vaikka puhe olis avaruussukkulasta, niin;
-äippäliini
-4n äiti
- mamuli
- mamma

Siis myös äiti 44v?

Alkuperäinen kirjoittaja harmaana tunnustan:
Alkuperäinen kirjoittaja gs:
Alkuperäinen kirjoittaja yksi:
Vadelma ballerina esittelee aivoituksiaan ketjussa "Olisitko tyytyväinen jos...." :D

kävin lukemassa ja :o

Mustana uskaltaa tuoda oman mielipiteensä julki, mitä normaalisti lihavuuskammoinen laukoisi vain harmaana.
Jokaisella meillä on omat kauneusihanteensa, toisille kauneus merkkaa rahan jälkeen eniten maailmassa. Surullista, mutta en tiedä onko se typeryyttä...

:flower:

Alkuperäinen kirjoittaja JONSERED Rummuntekijä:
Minä olen niin typerä, että kirjoittelen aina omalla nikilläni... :kieh:
Mutta toisaalta, mä ainakin sekoaisin omaan näppäryyteeni ja menisin sekaisin nikeissä. Meinaan että jos niitä olisi useampi kuin yksi. :snotty: Tohelon ei kannata alkaa multipersoonaksi. :xmas:

Alkuperäinen kirjoittaja imperial:
Ketään vastaan mul ei oo, paitsi niitä, jotka vinkuu ja puhuu paskaa harmaana, ku ei pokka riitä mustana sitä tekee. ja yleisesti tän ketjun ap:n kaltaiset penskat, jotka tekee tälläisii avauksii

Tässä typerys 1!

Yhteistyössä