Joo olen kokenut saman. Musta tuntuu, että paholainen on typerä, kun se yrittää pelotella yms. Koska ainakin mulla käy niin, että joka kerta kun se yrittää pelotella mua, niin käännyn vaan enemmän ja enemmän Jumalan puoleen rukouksessa.
Kuinka kauan oot ollut uskossa? Itselläni oli alkuvaiheessa (ensimmäiset vuoden pari) aikamoista pelottelua, näin painajaisia ja oli sellainen "pahan läsnäolo"-tunne. Myöskin tuli ajatuksia päähän et mitä jos en ookaan oikeesti uskossa, mitä jos en pelastukaan? Mut ne on aika hyvin väistynyt vuosien varrella, ja nyt viimein mun usko on kasvanut Herran avulla niin vahvaksi, että voin melkeinpä nauraa paholaisen yrityksille paskaisen naurun. Kerran koin sellainen "valveunikokemuksen", jolloin heräsin siis yöllä, mut en pystynyt liikkumaan. Tähän on kai tieteellinenkin termi "unihalvaus", mutta mä uskon että voi kokemukset tulee muualta kun mun omasta päästä (tieteellähän täytyy kuitenkin yrittää selittää kaikki, myös yliluonnolliset kokemukset)... No, joka tapauksessa. Heräsin yöllä, tavallaan mun aivot oli hereillä mutta kroppa ei. Tunsin paholaisen läsnäolon, aivan kun se olis seissyt ihan tossa vierellä. Sitten kuulin päässäni naurua, niin ilkeää ja ivallista naurua kun olla voi. Paholainen myös puhui jotain, uhkaili, mutta se mitä se sanoi hävisi päästäni heti tapahtuman jälkeen. Kuitenkin Pyhä Henki mussa vahvisti, ja tavallaan puhui mun kautta (ei ääneen). Huomasin, että mua ei pelottanut tavallaan. Tai pelotti, mutta ei ne paholaisen uhkaukset tai se että paholainen tekis mulle jotain, vaan se tilanne, etten pystynyt liikkumaan. Mä ikäänkuin seurasin sitä Pyhän Hengen ja paholaisen keskustelua vierestä, koska ne ajatukset mitä multa tuli ei ollut musta itsestäni. Joka tapauksessa, tiesin, että paholainen ei pysty tekeen mulle mitään, koska Jumala suojelee. Niinpä mulle tuli jopa sellanen kettuileva asenne et "senkun auot päätäs, muuta et pysty tekeen".
No, mistä tiedän ettei toi ollut pelkkä uni? Koska mietin sen tapahtuman aikana, et heti kun tää tilanne menee ohi ja pystyn taas liikkumaan niin otan puhelimen käteen ja soitan miehelleni. Ja niin kävi, hetken päästä mun ruumis "vapautui" ja avasin heti silmät, otin puhelimen käteen ja soitin miehelleni. Oli se ihmeissään kun soitin sille kolmelta yöllä. Että näin
Mutta ei hätää, oot vaan vahva niin kyllä se saatana joskus luovuttaa. Tai ainakin vähentää tota.
Be strong sister!