K
kamalaa
Vieras
Pissattaa jatkuvasti. Ramppaan kusella puolen tunnin välein tiristämässä muutaman tipan. Alaselkä on ollut kipeä viikkoja, mahaa juilii sieltä sun täältä. Edelliset menkat oli tosi oudot. Vatsassa on repäisykipuja joita mulla on tullut ainoastaan raskausaikana (en ole paksuna, testattu). Omituisia välivuotoja. Kakalla käynti sattuu niin saatanasti menkkojen aikaan!!!
Olin kesällä raskaana mutta keskenmeno tuli jo varhaisilla viikoilla. Silloin tk-llekuri ultrasi huonolla laitteella vatsaa ja etsi sikiötä mut ei löytänyt, onkohan se katsonut munasarjat myös? Mua kun pelottaa munasarjasyöpä ihan hirveästi, mitä jos se on se mikä aiheuttaa nää oireet
Ei olis pitänyt googlata mutta nyt on ihan paniikki päällä. Lekuri varattu mutta vasta kolmen viikon päähän sai ajan!
Mitä muutakaan tää voi olla.
Tuo pissaoire on kaikista pahin, koko ajan rakossa tunne että kusettaa, eikä tule kuin pari tippaa.
Olin kesällä raskaana mutta keskenmeno tuli jo varhaisilla viikoilla. Silloin tk-llekuri ultrasi huonolla laitteella vatsaa ja etsi sikiötä mut ei löytänyt, onkohan se katsonut munasarjat myös? Mua kun pelottaa munasarjasyöpä ihan hirveästi, mitä jos se on se mikä aiheuttaa nää oireet
Mitä muutakaan tää voi olla.