Milloin loppuu kipu, turvotus ja jos tähän kasvaa uusi kynsi, niin milloin se tapahtuu?
Ja koska saan taas kengän jalkaan ja koska korkkarit yms, eli että on vähän ahtaammpaa varpaista, kuin esim. kumppareiden aknssa?
Isovarpaasta poistettiin kynsi 24.6. ja musta tuntuu että tää ei parane ikinä Vuotaa edelleen, särkee, sykkii ja turpoaa.
Ei toivoakaan että voisin laittaa edes crocseja jalkaan. Kiva olla koko kesä sisällä *murjottaa*
Ja koska saan taas kengän jalkaan ja koska korkkarit yms, eli että on vähän ahtaammpaa varpaista, kuin esim. kumppareiden aknssa?
Isovarpaasta poistettiin kynsi 24.6. ja musta tuntuu että tää ei parane ikinä Vuotaa edelleen, särkee, sykkii ja turpoaa.
Ei toivoakaan että voisin laittaa edes crocseja jalkaan. Kiva olla koko kesä sisällä *murjottaa*