PALVELUNEUVOJAN TYÖ (elisa)

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja askaps
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
A

askaps

Vieras
Kokemuksia palveluneuvojan työstä!? HYVIÄ JA huonoja. ITELLÄ kokemuksia tai tiedättekö tutun olleen?

Mulla ois GO ON- rekryfirman haastattelu maanantaina ELISALLE kyseiseen hommaan!

VINKKEJÄ, kantsiiko niinku oikeesti haluta sitä työtä vai mennä muuten vaa kuuntelee =)

KIITOS

Minä olin ellulla töissä aikaisemmin ja voin vaan suositella. Aloitin asiakaspalvelussa ja sain ylennyksen 10kk päästä ja lopulta kolmen ylennyksen jälkeen lähdin ulkomaille asumaan joten Elisa jäi, mutta on vaan lämpimiä muistoja!

Tsemppiä rekrytilaisuuteen!

ihan jees, vuoden jaksoin. On siinä aikamoista asiakkaiden valitusten kuuntelemista ja onhan se aika kyttäystä työnantajan puolelta, hirveet tavoitteet, puheluja kuunnellaan etänä ja vieressä ym

En ole Elisalla vaan kilpailijalla enkä luojan kiitos enää luureissa, mutta tuo siis on puhelinasiakaspalvelussa olemista. Millaisista asioista nyt itse soitat operaattorille, niistä soittavat muutkin - ja sitten ne kaikki sadat haukkupuhelut "miksi mikään ei toimi" tai kysytään Hotmailin salasanaa ja se on vain sinun ammattitaidosta ja palvelualttiudesta kiinni, ettet voi sitä vaihtaa/antaa.

Ja lisämyyntiä pitää nykyään harrastaa vähän joka puhelussa. Sillä voi päästä ihan hyville ansioille jos saa myytyä, niistä maksetaa provikkakorvaukset.

Kuten henna sanoikin, kyttäys onnistuu puhelinpalvelussa paremmin kuin missään muussa työssä. Joku näkee koko ajan mitä olet tekemässä ja minkä verran työajastasi olet tehnyt mitäkin.

Rehellisesti: en voi suositella puhelinasiakaspalvelua kellekään muulle kuin sellaiselle, joka ei työllisty minnekään muualle, ellei ole aivan älytön myyntitykki.

Ne hakevat puhelinasiakaspalvelijaa. Pitää olla sosiaaliset taidot kohdallaan koska kyseessä on asiakaspalvelutyö. Ei saa jäädä sanattomaksi, sinun pitää aina olla se, joka ohjaa puhelun kulkua. Hyvä paineensietokyky, puheluita on useinkin pitkäksi jonoksi asti ja asiakkaat muuttuvat sitä kiukkuisemmaksi mitä pidempään odottavat. Ei saa hermostua eikä ottaa nokkiinsa negatiivisesta palautteesta. Sitä saat sekä suoraan omaan henkilöösi kohdistuen että yleistä avautumista aiheista mitkä eivät sinuun liity mitenkään ja mille et mitään voi. Ja se myynnillisyys.

Hyvät atk-taidot koska näpytät kuitenkin tietokonetta sen 8 h päivässä. Osaat tehdä montaa asiaa yhtä aikaa, siis puhua ja käyttää konetta, jotta käsittelyaikasi eivät turhaan pidenny. Ymmärrät asiakasta rivien välistä, asiakas ei aina osaa kertoa mitä on vailla. Olet ahkera ja aikaansaava ja tiimipelaaja koska työ tehdään kuitenkin tiimeissä. Kiinnostunut omista suorituksista ja niiden parantamisesta.

Yhteistyössä