PAMPERS-PASSI saitteko täyteen?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Rosella -76
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Rosella -76

Jäsen
09.11.2005
449
0
16
Jokos olette oman Lorumaan Pampers-passin saaneet täyteen ja minkä lelun valitsitte ?

Mä ostin Citymarketista vaippoja varastoon, vaikka vähän kalliimpia siellä tuntuivat olevankin. Sain sitten passin täyteen ja postitin sen jo. Nyt odottelemme lelua. Valitsimme sen 2-3-vuotiaan lelun eli jokin kuvienkatselulaite (Wievmaster?) se oli.

Mikähän niistä leluista oli arvokkain vai olivatko kenties kaikki suurin piirtein samanarvoisia ... niin varmaankin.

Siis en edes saanut CM:stä passia vaikka pampersia sieltä ostetaankin... Tosin merkit olen kerännyt talteen, jos ne joskus johonkin kelpaisivat. Käykö niihin keräyksiin nuo puhdistuspyyhkeiden merkitkin vai olenko säästellyt turhaan niitäkin? Niitä meillä menee pakettitolkulla, kun lasta ei voi pestä...

Mikä ihmeen passi??? Meillä käytetään vain ja ainoastaan pampersin vaippoja, mutten ole mitään merkkejä koskaan niistä kerännyt, kun en ole tiennyt mistään keräyksistä :o

Sitä paitsi lorumaa kerho on jostain sieltä mihin aurinko ei paista. Meille tullut pari kirjettä kahden vuoden aikana ja siinäkin olevat tarjouskupongit koskevat k-supermarketia, vaikka lähin on ties missä asti. Paikkakunnalla siis citymarket. Olen siihen info tiskille sanonut asiasta ja käskevät ottaa sähköpostilla yhteyttä sinne kerhoon. Olen laittanut ainakin kolme viestiä sinne, mutta ei mitään vaikutusta asiaan. Vastausta en ole saanut, enkä nykyään liiemmälti postiakaan, joten pitäkööt kerhonsa \|O

Saatiin täyteen :wave:
Ostin heinäkuussa maailmaan putkahtavalle pikkukakkoselle valmiiksi New Baby-vaippapaketin, niin siitä saatiin kuudes leima. Valittiin se 1-2-vuotiaiden lelu tolle puoltoistavuotiaalle esikoiselle =)

Lorumaasta tulee kirje kotiin vähäväliä jossa tulee monesti joku tarjous esim. napero bodyt-20% jne. viimeksi tuli tuo passi josa sai aina leiman ku osti pampers vaippoja ja sit ku passi täys niin sai ilmaisen lahjan.

se pamperpassi tulee jos on liittynyt cm:ssä lorumaahan. Meillä kyllä on tarjoukset tulleet cittariin kun on ollut sellainen paksu lorumaa kirje ainostaan napero-kerho kirjeen tarjoukset ovat käyneet k-supermarkettiin.

Minä kysyin joskus suoraa pamperssiltä o kannattaako merkkejä kerätä niin kuulemma ovat luopuneet siitä hommasta.

\
Alkuperäinen kirjoittaja 02.05.2007 klo 17:04 äiti kirjoitti:
Lorumaasta tulee kirje kotiin vähäväliä jossa tulee monesti joku tarjous esim. napero bodyt-20% jne. viimeksi tuli tuo passi josa sai aina leiman ku osti pampers vaippoja ja sit ku passi täys niin sai ilmaisen lahjan.

Tästä voi liittyä lorumaahan niin rupeaa tulemaan postia. =)

http://www.citymarket.fi/page.php?page_id=27

\
Alkuperäinen kirjoittaja 02.05.2007 klo 17:01 EnnaH kirjoitti:
Mikä ihmeen passi??? Meillä käytetään vain ja ainoastaan pampersin vaippoja, mutten ole mitään merkkejä koskaan niistä kerännyt, kun en ole tiennyt mistään keräyksistä :o

Sitä paitsi lorumaa kerho on jostain sieltä mihin aurinko ei paista. Meille tullut pari kirjettä kahden vuoden aikana ja siinäkin olevat tarjouskupongit koskevat k-supermarketia, vaikka lähin on ties missä asti. Paikkakunnalla siis citymarket. Olen siihen info tiskille sanonut asiasta ja käskevät ottaa sähköpostilla yhteyttä sinne kerhoon. Olen laittanut ainakin kolme viestiä sinne, mutta ei mitään vaikutusta asiaan. Vastausta en ole saanut, enkä nykyään liiemmälti postiakaan, joten pitäkööt kerhonsa \|O

Varsinaista asiakaspalvelua etten sanoisi :o

\
Alkuperäinen kirjoittaja 02.05.2007 klo 17:04 äiti kirjoitti:
on mulle ne tarjoukset tullu mut ei mitään passia :o \|O

Hyvin on minun Lorumaa-jäsenyyteni toiminut ihan alusta asti. Liityin siihen heti silloin, kun se keksittiin, kun minulle tuli mainos ja liittymiskuponki asiasta. Minulle myös tulee Lorumaasta usein postia eli etukuponkeja yms ja kaikki on aina Citymarkettiin.

Napero-kerhosta puolestaan tulee yleensä etukupongit K-Supermarkettiin ja myös Citymarkettiin.

Yhteistyössä