Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja nærtti:voit olla varma ettø tilis pian tyhjenee vaikket mitøøn netistø tilaiskaan!!!!!!
Alkuperäinen kirjoittaja Piin:Alkuperäinen kirjoittaja nærtti:voit olla varma ettø tilis pian tyhjenee vaikket mitøøn netistø tilaiskaan!!!!!!
No toi on ainaskin ihan yleinen koodi eli ei ainakaan tuon voimin tyhjene. Uskallan ainakin väittää näin.
Alkuperäinen kirjoittaja Piin:Mikä toi on? Pitääkö se jotenki tilata pankista tai verkkopankista vai mistä sen tietää? Tyhmänä hävitin ne muut laput siitä kirjeestä ja nyt huomasin ton.. Auttakkee!! Google ei..
Alkuperäinen kirjoittaja äiskä:MYMMELIjaMYY. Kaupoissa pampers vaippojen vieressä on kirjeitä,joilla saa osan vaippamaksuista takaisin.Ohjeet on sielä ja siihen tarvii tuon swift-koodin.Itse sain kirjeen postina kotiin,liekkö vaikutusta, kun olen ollut pampersien ostaja jo 20 v 4 kk.
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja äiskä:MYMMELIjaMYY. Kaupoissa pampers vaippojen vieressä on kirjeitä,joilla saa osan vaippamaksuista takaisin.Ohjeet on sielä ja siihen tarvii tuon swift-koodin.Itse sain kirjeen postina kotiin,liekkö vaikutusta, kun olen ollut pampersien ostaja jo 20 v 4 kk.
:attn: