Pampers tarjous SWIFT-koodi..

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Piin
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Piin

Aktiivinen jäsen
29.01.2008
1 414
0
36
Mikä toi on? Pitääkö se jotenki tilata pankista tai verkkopankista vai mistä sen tietää? Tyhmänä hävitin ne muut laput siitä kirjeestä ja nyt huomasin ton.. Auttakkee!! Google ei..

swift-koodi on kansainvälinen pankkikoodi. jokaisella pankilla omansa... esim okolla on swift osote muotoa: OKOYFIHH ja löytyy sieltä ihan oman tilin IBAN-koodin vierestä.

Alkuperäinen kirjoittaja Piin:
Alkuperäinen kirjoittaja nærtti:
voit olla varma ettø tilis pian tyhjenee vaikket mitøøn netistø tilaiskaan!!!!!!

No toi on ainaskin ihan yleinen koodi eli ei ainakaan tuon voimin tyhjene. Uskallan ainakin väittää näin.

no ei tyhjene ei.

Handelsbankenin sivuilta löytyi ulkomaan maksut -osiosta linkki:
http://www.handelsbanken.fi/shb/inet/icentfi.nsf/vlookuppics/10_maksuliikenne_iban-_ja_bic-kysymykset/$file/iban_faq_20061023.pdf

ja sieltä:

Esimerkkejä suomalaisten pankkien BIC -koodeista:
NDEAFIHH = Nordea
HELSFIHH = Aktia (+ säästöpankit ja paikallisosuuspankit)
OKOYFIHH = OP-ryhmä
AABAFI22 = Ålandsbanken
PSPBFIHH = Sampo Pankki
HANDFIHH = Handelsbanken
ESSEFIHX = Skandinaviska Enskilda Banken
DABAFIHX = Danske Bank
DNBAFIHX = DnB NOR Bank
TAPIFI22 = Tapiola Pankki
SWEDFIHH = Swedbank

Laitan laput itse tänään postiin.

=) Ronsku

Alkuperäinen kirjoittaja Piin:
Mikä toi on? Pitääkö se jotenki tilata pankista tai verkkopankista vai mistä sen tietää? Tyhmänä hävitin ne muut laput siitä kirjeestä ja nyt huomasin ton.. Auttakkee!! Google ei..

Itekin ihmettelin tuota siinä lapussa. Aika ihme, ettei ole voinut siihen johonkin laittaa selvennystä mikä se on. En tiennyt ensin, liityykö se siihen vaippapakkaukseen vai omiin tietoihin.. Mutta taaspa sitä opittiin jotain.

MYMMELIjaMYY. Kaupoissa pampers vaippojen vieressä on kirjeitä,joilla saa osan vaippamaksuista takaisin.Ohjeet on sielä ja siihen tarvii tuon swift-koodin.Itse sain kirjeen postina kotiin,liekkö vaikutusta, kun olen ollut pampersien ostaja jo 20 v 4 kk.

Alkuperäinen kirjoittaja äiskä:
MYMMELIjaMYY. Kaupoissa pampers vaippojen vieressä on kirjeitä,joilla saa osan vaippamaksuista takaisin.Ohjeet on sielä ja siihen tarvii tuon swift-koodin.Itse sain kirjeen postina kotiin,liekkö vaikutusta, kun olen ollut pampersien ostaja jo 20 v 4 kk.

:attn:

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja äiskä:

Voisiko joku kiltti kertoa mikä osoite siinä palautuskuoressa on. En tajunnut ottaa kaupasta kuin kupongin (oliko siellä edes kuoria?) ja nyt en tiedä mihin osoitteeseen tämä palautetaan.

Kiitos tuhannesti!

Yhteistyössä