Hae Anna.fi-sivustolta

Pandora itse rakennettavat korut

Viestiketju osiossa 'Muotifriikit' , käynnistäjänä Hellevi80, 16.08.2010.

1. Hellevi80 Vierailija

Hei tietääkö joku mistä saisi ostaa Pandora tyylisiä koruja netistä edullisesti. Olen kuullut kaverilta, että niitä on myös rantautunut Suomeen vihdoinkin.

Jos joku ei tiedä mitä Pandora korut ovat niin ne ovat sellaisia ranne- ja kaukakoruketjuja, mihin voi ostaa haluamiaan paloja mieltymystensä mukaisesti. Vähän kuin Nominationit, mutta paljon, paljon hienompia. Aito Pandora maksaa maltaita, mutta edullisempia versioita on siis jo Suomessa, mutta mistä niitä saa? Tiedosta kiitollinen jo etukäteen.

2. Essileena Vierailija

Kultajousi mainostaa ainakin Lovelinks nimellä ko. koruja. Nettikaupoista löysin ainakin sellaisen kuin Korujenmaailma, jossa tuotteet näyttävät olevan Fani Link -nimellä. Paljon erilaisia ja hinnat ei ainakaan päätä huimaa.

Varmaan niitä myy joku muukin nettikauppa, mutta en tähän hätään nopeasti muita löytänyt. Toivottavasti tästä oli apua!

3. Out muualla Vierailija

Eiks noi Nominationit ja muut menneet vähän niinkuin pois muodista muualla päin maailmaa noin kaksi vuotta sitten?
    Tietysti kaikki tulee aina tosi jäljessä tänne takahikiäSuomeen, mutta silti mietin että kannattaako niihin enää sijoittaa?

4. Tiuti Vierailija

Ainakin täällä pikkukaupungin kultasepänliikkeessä on ollut Pandoraa myynnissä useita vuosia.

5. Jepuli75 Vierailija

Nominationia on ollut jo useita vuosia ja on edelleen kovin haluttu jos vähänkin seuraa eri keskusteluja. Pandora sen sijaan kalleutensa vuoksi on ollut "harvan saatavissa" ja nyt on tullut näitä jokamiehen ja naisen saantimahdollisuuksia edullisempien sarjojen ansiosta.

Itse olen haaveillut Pandora korusta jo pitkään ja kun olen kavereilleni siitä puhunut, pääsääntöisesti aina tulee kysymys: Minkälainen se Pandora koru on? Ja joo, ystäväni seuraavat muotia ja asumme Suomen 2. suurimmassa kaupungissa eli se siitä ohimenneestä ilmiöstä. Sitten on vielä niitä, jotka luulevat tietävänsä minkälaisesta korusta on kysymys. Euroopassa Pandora korut ovat in (ja varmaan olleet jo hetken). On totta, että Suomeen kaikki tulee vähän jälkijunassa.

6. ex-myyjä Vierailija

Olin kultasepänliikkeessä töissä 2000-luvun alussa ja jo silloin oli Pandoraa siellä myynnissä. Jossain puolivälissä vuosikymmentä siitä luovuttiin koska kukaan ei niitä ostanut eivätkä oikein sovi muutenkaan arvokoru- ja kelloliikkeen brändiin.

Itse en tajua mikä Pandorassa ja vastaavissa on niin hienoa, nehän ovat halpaa korumetallia, eivät edes hopeaa. Maksavat ihan hirveästi siihen nähden ja näyttävät minusta silti.. no halvalta!

7. Heituli79 Vierailija

Joo, alkuperäinen Pandora on todella kallis ja ostajia vähän, siksi niistä monet liikkeet luopuivat. 2000 -luvun tarjonnasta ollaan tultu iso harppaus eteenpäin. Nykyään on tarjolla iso valikoima ja mahdollisuus myös nahkarannekkeeseen, jos korumetalli ei innosta. Ja sehän on todella hyvä ostajan kannalta, jokainen voi valita mieleisensä tarjonnan joukosta.

Kauneus on katsojan silmässä. Itse rakentamalla korusta saa myös halvan näköisen tai sitten ei... itse pidän swarovskin kristalli paloista ja kirjainpaloista. Kun liikkuu eri piireissä, usein kysytään mistä sä olet tuollaisen saanut? Mä haluun kans...

8. yy Vierailija

Siis mitä??? Aidot Pandora-korut ovat HOPEAA! Missähän "kultasepänliikkeessä" olet muka ollut töissä?

9. Tiktaktuk Vierailija

10. Suokello Vierailija

11. Suokello Vierailija

...... siis lumopriducts.com

12. sdsdds Vierailija

Ihan kiva idea, mutta noi osat oli kyllä rumia eikä löytynyt montaakaan minun makuuni. Jotenkin ihan onneton valikoima, satoja erilaisia, mutta suurinosa saman näköisiä ja rumia.

13. Onnellinen Vierailija

Täältä http://www.polartar.fi saa Pandora korujen tapaisia aitoja, hopeakoruja! Ihan uusi kauppa ja hinnat edullisempia kuin aidoissa Pandora koruissa. En ole itse sieltä ostanut, mutta tyttöystävä osti ja on tyytyväinen. Teki jo minulle joululahjatoivelistan....

14. Pippuri Vierailija

En kyllä oikein usko, että olet ollut koskaan koruliikkeessä myyjänä. Jos olisit, tietäisit että Pandora tehdään aina hopeaan tai 14 k kultaan :)

15. Pandora fani Vierailija

Pandora korut on aivan ihania!!

Kerään myös muita hopeisia korusarjoja, oon niihin vaan ihan hulluna. Uusin ostos on kaupasta: English - Polartar

Olis kiva joskus hankkia niitä myös kultasina, mutta kun on pirun kalliita... noh, ehkä joskus sitte.

16. janne Vierailija

Ainakin tuolla käytetään Sterling 925 hopeaa kaikkiin koruihin. Riipus osastolla voisi olla Pyriv Kivi

17. Maija Vierailija

thepandorashop.fi

18. 925 Vierailija

Aidot Pandora-korut ovat kylläkin 925 sterling hopeaa, lisäksi saatavana kultaisena ja timanteilla. Harvalla on varaa ostaa niitä, siksi ei niin kovin yleisiä. Pandoralla on muitakin kun pelkkiä keräilyriipuksia, mm. sormukset, riipukset ja ketjut.

Olikohan liike jossa olit töissä ihan oikea kultasepänliike vai joku pukukoruliike...
    Varsinkin ulkomailla näkee toreilla Pandoran jäljitelmiä jotka tehty hopeoidusta korumetallista (Suomessa mm. Korukoru myy näitä halppisjäljitelmiä). Jäljitelmät ovat siis pukukoruja, eivät kestä käyttöä.

19. Helmi Vierailija

Minusta nämä palapelikorut ovat samojen hölmöjen harrastus, jotka harrastavat muutakin pikkupiiperryksellä askartelua, kuten kynsien koristelua. Kunnon koruilla on design, jota eivät tavikset söherrä - eikä niiden tarvitse olla arvometalleja, vaan materiaalit voivat olla mitä vain, mutta silti oikea design näyttää upealta.

20. Joopa joo Vierailija

Jotkut Helmit tosiaan niitä Guessinkin pinnoitettuja koruja ostaa. Montako oikeaa design-korua on tehty jostain halpismetallista? Design-korun pointti on olla laadukas ja siten pitkä käyttöiältään.

21. Hansu Vierailija

Pandoran kanssa yhteen sopivia koruja myy esimerkiksi Suninen, sarjan nimi on Darlinks
    Sitten Timanttisilla on kanssa yhteen sopiva sarja ja nimeltään Sterlinks.

Palat on huomattavasti edullisempia kuin Pandoran, miulla onki omassa Pandoran ketjussa sekaisin Pandoraa, Darlinksiä ja Sterlinksiä

22. vierailija Vierailija

Ostari verkkokauppa. Laaja valikoima koruja, ilmainen toimitus ja todella edulliset hinnat. Kannattaa käydä tutustumassa:
    https://www.ostari.fi

Horoskooppimerkkien yhteensopivuus – testaa, ovatko tähdet rakkautenne puolella!

Tilaa Annan uutiskirje!

Annan uutiskirje tuo sähköpostiisi uusimmat artikkelit, testit ja kilpailut.

Kaikki kentät ovat pakollisia
Luonnos tallennettu Luonnos poistettu

Jaa tämä sivu

Alibi
Anna
Deko
Dome
Erä
Hymy
Kaksplus
Kippari
Kotilääkäri