V
vierailija
Vieras
päätin alottaa lakon itsetyydytyksestä. Kuukausi ilman pitäs selvitä ja viikko menny ja jo nyt mua panettaa iha helvetisti. Mitä avuks?!!?!?
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Parempi kestävyys ja paremmat orkut.Mikä järki tuossakin on?
Millä tavalla muka parempi kestävyysParempi kestävyys ja paremmat orkut.
Ei pyöri siinä omassa sisäisessä fantasiamaailmassa, joka tuottaa orgasmin nopeasti, vaan joutuu hakemaan uusiksi tyydyttäviä asioita.Millä tavalla muka parempi kestävyys
Kyllä se seksi sieltä takaisin tulee. Lopettakaa molemmat masturbointi, jos tekee mieli yhdessä.Sama vika, panettaa prkleesti. Minulla vaan syynä se että ukko ei enää kiinnostu minusta kun laihdutin läskit pois. Sillä on läski fetissi. Itsetyydytyksellä jo reilu puol vuotta mennyt, sitä ennen väkinäistä seksiä.
Mietin että olisko parempi vaan erota sillä en aio turvottaa itseäni enää pulla sorsaksi. Mies ei kuitenkaan haluaisi erota, ei kuulema haittaa vaikka ei ole seksiä. No ei ehkä häntä mut mua haittaa.
En usko. Se on oikeesti joku läski fetissi tapaus. Kun kaikin keinoin yritti etten laihduttais ja aina sanoi että ei tarvii laihduttaa jne...yritti kantaa suklaata ja pitsaa ja jäätelöä. Mut sit lopetti kun huomasi etten mä niitä syö ja kaapit täyttyy suklaasta ja pakastin jäätelöstä ja pitsat joutui yksin syömään.Kyllä se seksi sieltä takaisin tulee. Lopettakaa molemmat masturbointi, jos tekee mieli yhdessä.
Onhan noitakin tietenkin olemassa. Mut jos se on oikeasti tommonen, miksi et jättäis samantien? Tai jos tahdot hupia, niin vie se terapiaan analysoitavaksi.En usko. Se on oikeesti joku läski fetissi tapaus. Kun kaikin keinoin yritti etten laihduttais ja aina sanoi että ei tarvii laihduttaa jne...yritti kantaa suklaata ja pitsaa ja jäätelöä. Mut sit lopetti kun huomasi etten mä niitä syö ja kaapit täyttyy suklaasta ja pakastin jäätelöstä ja pitsat joutui yksin syömään.
Ja kun täs taannoin asian tajusin ni yhdistin siitäkin jutut kun mua ennen olleet naiset on kans olleet läskejä. Mies itse on normaalivartaloinen ja joskus riita tilanteissa haukkunut läskiksi minuakin. Tosin meillä on nyt tässä jo niin etäiset välit ettei edes riidellä enää.
Aikoinaan vajaa 10v sitten kun tavattiin olin hiukan pyöreä mut sit aloin turvota, mussutin syödä mieheni tuomia herkkuja enkä tavallaan älynnyt sitä lihomista heti. Sit kun tajusin niin kesti kauan ennen kuin sain itseäni niskasta kiinni. Ja sitten aloitin maltillisen painon pudotuksen. Nyt olen 40kg kevyempi ja kevyempi kuin mitä tavattuamme joten epäilen et ero tässä tulee.
Nii...kun ei myönnä olevansa ni ei varmaa terapiaankaa sais. Sillä täs mietin kun pitkään kuitenki oltu yhdessä ja kaikki muu on enemmän kuin mallillaan.Onhan noitakin tietenkin olemassa. Mut jos se on oikeasti tommonen, miksi et jättäis samantien? Tai jos tahdot hupia, niin vie se terapiaan analysoitavaksi.
Siis oikeesti joku vitun seksi on sulle tärkeämpää kuin sun rakastama kumppanisi? Olet siis ihan tosissasi valmis luopumaan rakastamastasi miehestä vain koska SINÄ et mielestäsi saa hangata tarpeeksi kusivehkeitäsi miehesi kanssa? Sairasta. Rakas kumppani tulee ensin ja sitten vasta seksi tärkeysjärjestyskessäSama vika, panettaa prkleesti. Minulla vaan syynä se että ukko ei enää kiinnostu minusta kun laihdutin läskit pois. Sillä on läski fetissi. Itsetyydytyksellä jo reilu puol vuotta mennyt, sitä ennen väkinäistä seksiä.
Mietin että olisko parempi vaan erota sillä en aio turvottaa itseäni enää pulla sorsaksi. Mies ei kuitenkaan haluaisi erota, ei kuulema haittaa vaikka ei ole seksiä. No ei ehkä häntä mut mua haittaa.
Se vitun seksi on kyl mun mielestä muutakin kuin kiva lisä suhteessa, mut ihan vaan sivusta tääl huutelen.Siis oikeesti joku vitun seksi on sulle tärkeämpää kuin sun rakastama kumppanisi? Olet siis ihan tosissasi valmis luopumaan rakastamastasi miehestä vain koska SINÄ et mielestäsi saa hangata tarpeeksi kusivehkeitäsi miehesi kanssa? Sairasta. Rakas kumppani tulee ensin ja sitten vasta seksi tärkeysjärjestyskessä
Joo ymmärrän et se on nautinnollista jne mut mun mielestä seksiä tärkempää on se että saa olla yhdessä ja viettää aikaa rakastamansa ihmisen kanssaSe vitun seksi on kyl mun mielestä muutakin kuin kiva lisä suhteessa, mut ihan vaan sivusta tääl huutelen.
päätin alottaa lakon itsetyydytyksestä. Kuukausi ilman pitäs selvitä ja viikko menny ja jo nyt mua panettaa iha helvetisti. Mitä avuks?!!?!?