L Levoton Vieras 28.11.2005 #1 Täällä yks sinkkumies levottomana. Kalu seisoo kovana ja naista tekee mieli...
K Kuin myös Vieras 28.11.2005 #12 Lähen tästä pikapuoliin. Avaa nopeasti ovi ettei mun tarvi kauaa seisoa portaillas..
K Kuin myös Vieras 28.11.2005 #14 Aamutakki asusteenas riittää mulle. Se on helppo pudotta eroottisella tavalla päältäsi.. Tiedät, mikä on lempipuuhaani..
Aamutakki asusteenas riittää mulle. Se on helppo pudotta eroottisella tavalla päältäsi.. Tiedät, mikä on lempipuuhaani..
W Woman Vieras 29.11.2005 #15 Mirriä kuumottaa ja kihelmöi, kalua tekisi mieli. Tulisiko joku hätiin?
K Kolli Vieras 29.11.2005 #18 Avaa pian tai vetoketju ratkeaa. Minäpä selvittelen miten rintaliivisi saisi auki...
W Woman Vieras 29.11.2005 #19 Toki. Oho, kylläpäs se pullottaa, en voi olla koskematta siihen. Hyväilen sitä kädessäni, tuntuu ihanan lämpimältä..
Toki. Oho, kylläpäs se pullottaa, en voi olla koskematta siihen. Hyväilen sitä kädessäni, tuntuu ihanan lämpimältä..
N N31 Vieras 29.11.2005 #21 Koko aamun vaan maannut sängyssä käsi housuissa ja toivonut saavansa jotain jämäkkää pilluun..
K Kolli Vieras 29.11.2005 #24 Hmmmh, kylläpä kosketus tuntuukin hyvältä. Tunnetko kuinka se värähtää? Mikäs sinulla paidassa pullottaa? Sielläkin on jotain kovaa!
Hmmmh, kylläpä kosketus tuntuukin hyvältä. Tunnetko kuinka se värähtää? Mikäs sinulla paidassa pullottaa? Sielläkin on jotain kovaa!