paniikki ja kurja olo..

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "vieras"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

"vieras"

Vieras
mulla on todella kurja olo :( huomenna alkaa uusi koulu ja mua pelottaa ihan sikana mennä sinne. sairastan paniikkihäiriötä ja sen takia ollut kotona pari vuotta mutta sitten päätin rohkaistua ja hakea kouluun. sain koulupaikan ja nyt iskee paniikki.
nyt mietin miten jaksan. haluan kuitenkin opiskella. ahdistaa... :(

tsempatkaa mua vähäsen jotta tulisi parempi mieli :(

Sinä pärjäät kyllä! Ajatteles, kun voitat pelkosi mennä kouluun, ihan mieletön fiilis!! Saat ehkä uusia ystäviä ja moni asia muuttuu paremmaksi elämässäsi, ennenkaikkea voitat itsesi! HIENOA, että olet uskaltanut ottaa uuden askeleen elämässäsi! Tästä se lähtee, jihuu!!

Sinä pärjäät kyllä! Ajatteles, kun voitat pelkosi mennä kouluun, ihan mieletön fiilis!! Saat ehkä uusia ystäviä ja moni asia muuttuu paremmaksi elämässäsi, ennenkaikkea voitat itsesi! HIENOA, että olet uskaltanut ottaa uuden askeleen elämässäsi! Tästä se lähtee, jihuu!!

kiitos viestistäsi :) näin juuri yritän ajatella että saa uusia ystäviä ja voittaisi pelon. mutta sitten on taas näitä hetkiä kun se paniikki iskee :/

Mikä on pahin skenaario, jonka voit tuohon kouluun liittyen kuvitella? Vastata ei mulle tarvii, mutta pohdi itse sitä ja sen todennäköisyyttä... joka lienee aika pieni kuitenkin :) Eli enempi taidat kerätä takkiisi hyviä asioita.

Onnea siis opintoihin! Ota tilaisuus mahdollisuutena avata uusi ovi elämässäsi, ja odota mielenkiinnolla, mitä sen takaa löytyykään.

Viimeksi muokattu:

Yhteistyössä