pankki asiaa

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja tili
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
T

tili

Vieras
jos maksaa perjantaina esim, osuuspankin tililtä palkan niin näkyykö se maanantaina vai tiistaina sampontilillä? palkkaa ei näy vaikka olis ollu 28 päivä tilipäivä.. höh.. ei tainnu pomo tajuta tuota että jos eritilille maksaa niin on ne pankkipäivät.

hajamielisyyttään kai....

Viimeistään tiistaina.
Jos teillä on sopimuksessa palkanmaksupäiväksi sovittu jokin tietty päivä, pitää rahojen olla sinulla silloin. Jos ei ole, voit periä korkoa työnantajalta...

Alkuperäinen kirjoittaja mie:
Viimeistään tiistaina.
Jos teillä on sopimuksessa palkanmaksupäiväksi sovittu jokin tietty päivä, pitää rahojen olla sinulla silloin. Jos ei ole, voit periä korkoa työnantajalta...

ai sopimuksessa meillä ei ole mainintaa että voi periä korkoa.paljon lie %? tää on jo toinen kerta kun on paripäivää myöhässä. ekapalkka tuli myöhässä paripäivää. seuraava normaalisti. ja tää nyt tuleva on myöhässä. eli oon ollut 3kk töissä palattuani äippälomalta. ennen on tullut ajoissa aina.

ottaa vaan aivoon kun ois halunnut tänään käyvä kaupassa. kostaakohan se nyt kun oon sairaslomalla ollut muutaman päivän.. kun sain vatsapöpön. joutuu itse tekemään kahtavuoroa putkeen kun ei oo siaista tai varaa siaiseen. huomennä tulee kakkanäytteitten tulokset ja voisin mennä töihin jos kaikki on kunnossa... sairaslomaa kuitenkin toirstaihin.. en kyllä mene huomenna jos ei oo rahaa tilillä. voisko olla mahollista että se näkys nyt 12 jälkeen, kun katoin tuossa 10 saldon?

Alkuperäinen kirjoittaja mie:
Ei siitä tarvitse ollakaan maininta työsopimuksessa. Normaali korkolain mukainen viivästyskorko. Onko teillä määrätty palkanmaksupäiväksi 28. päivä?

kyllä on se lukee sopimuksessa palkkapäivä 28 päivä:)

Yhteistyössä