Panostusvarmuutta lomakylässä

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vierailija

Vieras
Lomakylän päivä oli kallistumassa kesäiltaan, mutta päivän kuumuus ei tahtonut hellittää. Tunsin lämmön koko vartalossani, ja varsinkin tunsin poltteen nivusissani. Tällä kesälomallani, kuten kaikilla lomillani, olin sinkkumiehenä päättänyt panostaa sukupuolielämään. Olinkin jo päässyt panostamaan useita naisia. Mutta nyt olin joutunut olemaan ilman jo kolme vuorokautta, ja se tuntui sietämättömän pitkältä ajalta olla puutteessa.

Viivyin lomakylässä koko kesälomani ajan, mutta useimmat naiset olivat siellä vain pari päivää tai viikonlopun. Pidempiaikaisten suhteiden solmiminen oli siksi vaikeaa, ja aina naisvieraiden vaihduttua oli aloitettava kaikki alusta. Menestykseni oli silti kohtalainen. Keskustelin luontevasti tapaamieni naisten kanssa, mutta en juuri koskaan ehdottanut heille mitään. Sen sijaan melko usein naiset ehdottivat minulle yhdyntää. Minulla ei yleensä ollut mitään syytä olla suostumatta heidän ehdotuksiinsa.

Olin valmistautunut hyvin mahdollisiin panostuksiin. Minulla oli silloin, kuten muulloinkin, yöpöydällä paketti Kunto-merkkisiä varmuusgummeja siltä varalta, että kävisi flaksi. Ja hyvin usein niitä myös tarvittiin. Naimakuntoni oli sitä luokkaa, että kuuden kappaleen paketti juuri ja juuri riitti koko yöksi. Toisinaan piti avata toinenkin paketti. Kunto-gummeja on onneksi saatavana myös XL-kokoisina, se oli tarpeen, koska minulla on tavallista suurempi ja ennen kaikkea paksumpi muna.

Kaikki naiset eivät vaadi tai edes ehdota gummin käyttöä. Gondoomeja pitää silti olla nopeasti saatavana yöpöydällä, koska niiden puuttuminen voisi merkitä koko homman peruuntumista. On parempi nussia varmuuskumia käyttäen kuin jäädä kokonaan ilman.

Varmuuskumin käytössä on myös muita hyviä puolia kuin ehkäisy ja tautien, kuten aidsin, välttäminen. Pyydän yleensä naista asettamaan kumin paikalleen. Harva asia on niin kiihottava kuin se, kun seksikkään alastoman naisen sormet näpelöivät jykevänä seisovan fallokseni vartta rullaten hitaasti ja kiihottavasti gummia paikalleen. Nautintoa lisää silloin vielä tietoisuus siitä, että varma saama odottaa meitä molempia…

Monet naiset myös arvostavat alapään siisteyttä. Sitä varten olin ajanut huolellisesti munakarvat pois. Sileä, karvaton muna myös liukuu paremmin.

Päätin lähteä illalla rantasaunalle kokeilemaan onneani. Valitsin niukimmat ja kireimmät sex-uimahousuni ja puin ne ylleni. Otin mukaan pyyhkeen ja jalkaan sandaalit ja lähdin talsimaan kohti saunaa.

Istuessani saunan lauteilla katselin vaivihkaa paikalla olevia bikininaisia ja mietin, ketä minun kannattaisi yrittää. En tuntenut heistä ennestään ketään. Useat naiset istuivat lauteilla kaksittain ystävättäriensä kanssa. Huomasin eräidenkin naisten vilkuilevan minua, hymyilevän ja kuiskuttelevan keskenään. Olinhan saunan ainoa miesoletettu. Mietin, mitä he minussa näkevät. Ehkä lähes alastoman treenatun vartaloni, joka oli ruskettunut kesän auringossa. Ehkä erityisesti lihaksikkaan pyykkilautavatsani. Tai kiinteät perselihakset. Tai sitten niukat uimahousuni, jollaisia harvat miehet uskaltavat käyttää. Tai sitten erityisesti uikkareitteni etuosan pullistuman. Se on iso jo lepotilassa, mutta näkisivätpä he sen kunnolla pullistuneena!

Katselin vaivihkaa noita naisia. Yltä päältä märkä, lähes alaston hikinen nainen on minusta valtavan seksikäs, sellaisia he juuri olivat. Valmistelin jo siirtymistä lauteilla noiden naisten viereen heitä jututtamaan, voisi hyvinkin käydä flaksi. Sitten tapahtui jotain…

Tarina jatkuu:

Saunan ovi avautui, ja sisälle astui bikininainen. Se oli Seija!

Hän näytti 44-vuotiaana nuorelta naiselta. Pitkä, lähes 180 senttiä. Vaalea märkä tukka olkapäille asti. Jäntevä, lihaksikas urheilijanvartalo ja naiselliset muodot. Kapea vyötärö, pyöreä lantio. Isot, kiinteät tissit. Valtavan hyvät perät! Vaalea iho, hän ei pitänyt auringonotosta. Ja kaiken tämän yllä vain niukat seksibikinit. Kukaan saunan muista naisista ei vetänyt hänelle vertoja.

Seija huomasi minut ja katseemme kohtasivat. Hiukan hämmästynyt ilme, sitten hän hymyili ja hänen silmänsä alkoivat loistaa. Niin minunkin. Tunsin, kuinka sydämenlyöntini kiihtyivät, olin kuin teinipoika ensitreffeillään. Tervehdimme toisiamme. Sanoin innokkaana:

• Sinä tulit!
  • Niin tulin. Onneksi olet vielä täällä!
Seija tuli viereeni istumaan lauteille. Paljaat reitemme koskettivat kevyesti toisiaan.

Olimme tutustuneet toisiimme tuolla lomakylässä heti lomani alussa ja viettäneet ihanan yön yhdessä. Seijalla on vaativa työ erikoissairaanhoitajana, hänen piti lähteä työasioiden takia pois, mutta hän lupasi tulla takaisin, ei vain osannut sanoa tarkkaa ajankohtaa. Nyt se odotettu päivä oli koittanut!

Muistelin, kuinka sinä aikaisempana yönä alastomat vartalomme toisiinsa kietoutuneina, yhdyntöjen välillä makasimme sängyssä hyväillen ja lähes jatkuvasti suudellen, kerroimme toisillemme kaikki salaisuutemme, niin kuin vain toisilleen tuntemattomat ihmiset voivat tehdä…

Siellä saunan lauteilla Seija taas halusi suudella minua, mutta paikka oli liian julkinen. Menimme uimaan, siellä suudelmatkin onnistuivat paremmin. Sitten taas löylyihin ja taas uimaan, muutaman kerran. Sitten olimme valmiit jatkoon. Hän kysyi:

• Meille vai teille?
  • Voidaan mennä minun mökkiini. Se on tuossa lähellä.
Seija on seksuaalinen nainen. Parasta hänessä on, että hän on aina varma. Siis häntä saa aina kun haluaa, ja minähän haluan! Miksi hän on sellainen? No tietysti siksi, että hän samalla itsekin saa. Tiesin kokemuksesta, että tuo nainen todellakin osasi nauttia seksistä koko vartalollaan täysin siemauksin.

Kuljimme kohti lomamökkiäni, joka oli lähellä saunalle johtavaa polkua. Kuljimme kädet toistemme lanteilla, välillä suudellen. Tunsin kuinka muiden naisten katseet seurasivat kulkuamme saunalta käsin. Noissa katseissa kuulsi kateus.

Päästyämme mökkiin Seija riisui heti bikinit. Hänellä oli tuuhea musta karvakolmio, kuten muistin. Sen karvat pursuilivat jonkin verran reunoilta näkyviin bikinien ulkopuolelle. Luulen, että hän jätti tahallaan karvat noista kohdin siistimättä, vaikka oli muuten tarkka ulkoasustaan. Epäilen, että tuo oli hänen tapansa vaivihkaa osoittaa olevansa seksuaalinen nainen. Seija sanoi:

No niin, riisu sinäkin uimahousut, niin aloitetaan sitten!

Tuo nainen oli seksin alalla aina niin vapautunut ja aloitteellinen. Noudatinkin hänen käskyään. Mahtavana pönköttävä muna ponnahti esiin riisuessani seksisimmarit. Mutta sitten otin kaapista esiin uutuuden, jota halusin esitellä:

• Tämä on yhdyntätyyny. Kun laitetaan se lantiosi alle, voit liikkua vapaammin naidessa.
  • Jännää! Kokeillaan sitä heti!
Teimme niin. Seija makasi selällään haarat levällään lantio koholla tyynyn päällä ja nojasi kyynärpäihinsä pää taakse taivutettuna, valmiina nauttimaan. Hänen tuuhea karvakolmionsa hohti kutsuvana ja kosteana. Häpyhuulet olivat turvonneet ja aivan märät jo useita tunteja kestäneestä kiihotuksesta.

Annoin turvonneen, jämäkkänä seisovan munani liukua erittäin hitaasti kuumaan loveen. Se upposi syvälle, syvälle … vasta kivekset pysäyttivät liu’un. Rako oli erittäin liukas ja sopivan tiukka. Tavallistakin tiukemmaksi sen teki se, että minulla on niin paksu muna. Sitten vedin kullin hitaasti takaisin lähes häpyhuulille asti ja työnsin sen varovasti taas sisään. Alkoi tasainen naimapoljento.

Yhdyntätyynyn ansiosta Seija saattoi liikuttaa lantiotaan vapaasti ylös ja alas, kun nain häntä. Tämä sopi tuolle urheilevalle naiselle erittäin hyvin. Hän kähisi huohotuksensa lomassa:

- Tuntuu todella mahtavalta, kun jumppaan tällä tavalla! Minä todellakin nain sinua! Sinun ei edes tarvitse liikuttaa munaasi, minä pidän poljennosta huolen!

Niin todellakin oli. Lantioni teki vain pientä edestakaista liikehdintää eteen ja taakse, Seija nai minua vähintään yhtä voimakkaasti kuin minä häntä … ja nautti.

Seijan huohotus ja voihke kuuluivat varmasti raollaan olevasta ikkunasta polulle, jota pitkin saunassa käyvät naiset kulkivat. Jotkut heistä pysähtyivät ikkunan luo katselemaan ja kuuntelemaan huhdontaamme yön kelmeässä valossa. Kenellekään ei voinut jäädä epäselväksi, että tuossa lomamökissä nussittiin.

Seijan vartalo jännittyi kaarelle mahtavan emätinorganismin kourissa. Sitten hän rojahti takaisin tyynyn päälle täysin raukeana ja lauenneena. Silmät kiinni ja hymyillen hän kuiskasi:

- Valtavan hyvä pano … tuo naimatyyny on todella mahtava keksintö … ja sinulla on todella hyvä muna! Mutta jatka sinä loppuun asti, täytyyhän sinunkin saada.

Nousin uudestaan pukille. Seija lepäsi raukeana yhdyntätyynyllä lantio koholla. Työnnyin kuumaan loveen ja nain hitaasti nauttien. Tuntui niin mielettömän makealta … pillu oli niin valtavan liukas ja kuuma ja minulla seisoi kivikovana. Lopulta en pystynyt enää pidättäytymään, purkauduin voihkien ja monen puutteessaolopäivän varastoitunut mahtava spermalasti syöksyi kuumaan pilluun täyttäen sen ääriään myöten.

Yhteistyössä