Panu Rajala sitten kirjotti kirjan hänen ja Katri-Helenan suhteesta, kirja.......

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "että"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
E

"että"

Vieras
ilmestyy ensi keväänä. Tutkin vain eilen kevään kirjaluetteloja ja tuollaisenkin sieltä löysin.

Toivottavasti hän nyt ei törkeällä tavalla ruodi heidän suhdettaan. Ainakin kirjan minkä hän kirjoitti ensimmäisestä vaimostaan, ei ollut aika ajoin kovin häävisti kirjoitettu. Ei tarvitse kaikkea suhteesta sentään paljastaa.

Tosin luulen, että Katri-Helena on sen verran vahva nainen, että hän ei välitä tuosta kirjasta pätkän vertaa. Ainakin mitä hänen juttujaan kuunteli siinä Vain elämää - ohjelmassa. Mutta varmasti hän joutuu haastatteluja keväällä erinäisille lehdille antamaan asian tiimoilta.

Mietin sitäkin, että mahtaako tuo kolmas vaimo miettiä, että jos hänelle ja Panulle tulisikin ero, niin mitä kaikkea Panu mahtaisi heidän suhteestaan kirjoittaa.

Joo, mä vähän luulen, että se on sellainen tyyppi, että sitä seksipuolta siinä varmaan ruoditaan.
En uskalla tästä henkilöstä edes suoraan sanoa mielipidettäni.

Mää, minä kyllä sanon, että en tykkää P.R yhtään. Tuota seksivatvomista oli ekassakin kirjassa ja se oli minusta kuolleen ihmisen häväistystä. Ei sentään kaikkea saa kirjoittaa mitä sylki suuhun tuo.

Jos olisin sen nykyinen vaimo, niin hivenen kyllä ihmettelisin, että mikä tarve sillä on eksäänsä muistella oikein kirjan muodossa. Tulee lähinnä mieleen rahastus, kun K-H antaa yksityiselämästään niin vähän tietoa julkisuuteen.

Käsittääkseni tää Katri Helena -kirja on kostomielessä kirjoitettu, kun herra Rajalaa ei niin silkkihansikkain kuvattu siinä Katri Helenan elämästä tehdyssä musikaalissa. Mutta ällö mies minustakin!!!!

Yhteistyössä