Papa koe ja emätinvoide kuuri. Voidaanko papa ottaa kun emätin on täynnä rasvaa?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja hjelp meee
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
H

hjelp meee

Vieras
Sain siis dalacin kuurin ja osuu sopivasti papa kokeen aikaan. Eilenkin minulla tuli sitä rasvaa ulos emättimestä vielä illallakin, vaikka edellispäivänä juuri ennen nukkumaanmenoa olin sen laittanut. Aika iso määrä tuota rasvaa laitetaan kerrallaan, joten sitä sitten valuu ja valuu sieltä.

Voidaanko koe siis ottaa, vaikka emätin on täynnä rasvaa?

Ensinäkin se tulehdus mihin sulla on määrätty se kuuri, vaikuttaa siihen papa-kokeen tulokseen. En menis papaan kuurin aikana että vastaus olis sitten luotettava ja tulkittavissa oikein.

No mulla tässä tutkitaan, että mikä alapäätä vaivaa. Dalacin on vähän niinkuin kokeeksi nyt, että auttaisiko. Papa kokeen tuloksesta riippuen päätetään sitten, että mitä seuraavaksi tehdään.

Miksiköhän lääkäri antoi tuon kuurin kun tiesi että papa koe on tällä viikolla :/

no mä soitin sinne ja ekaks hoitaja sanoi, ettei nyt oikein tähän kysymykseen osaa vastata, mutta sanoi sitten kuitenkin, ettei pitäisi vaikuttaa kun niitä soluja sieltä harjalla otetaan ja niitä tutkitaan.

Ehkä yritän punnertaa suurimmat rasvat pois ennen papaan menoa. :D

Yhteistyössä