V
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja .:Parin vuoden välein. 5 vuotta on aika pitkä väli vaikkei kokeissa aikasemmin olisi mitään ollutkaan.
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja .:Parin vuoden välein. 5 vuotta on aika pitkä väli vaikkei kokeissa aikasemmin olisi mitään ollutkaan.
Ootko sä gyne? Vai millä perusteella voit netissä kumota mun gynen ohjeet?
Alkuperäinen kirjoittaja .:No kyllä viidessä vuodessa voi ehtiä tapahtumaan vaikka mitä enkä ole ennen kuulluut gynen noin pitkää väliä suosittelevan. Mun gyne suosittelee kahta-kolmea vuotta.
Alkuperäinen kirjoittaja mie:Käyn 1-2 vuoden välein. Vaikka olisi vakkari seksikumppani, en jättäisi viiteen vuoteen.
Mä kyllä veikkaan et nuo seulonnat ei oo sen vuoksi viiden vuoden välein koska se olis riittävä. Ennemminkin sen vuoksi, että ne ketkä eivät muuten ymmärrä säännöllisesti papa-kokeessa käydä, kävisivät EDES silloin.Alkuperäinen kirjoittaja hmm:Alkuperäinen kirjoittaja .:No kyllä viidessä vuodessa voi ehtiä tapahtumaan vaikka mitä enkä ole ennen kuulluut gynen noin pitkää väliä suosittelevan. Mun gyne suosittelee kahta-kolmea vuotta.
Totta kai se suosittelee, jos yksityisellä käyt. Maksuttomat seulonnat järjestetään viiden vuoden välein, koska sen katsotaan riittävän. JOS on ollut aiemmin mitään huomattavaa tuloksissa, silloin tietysti useammin. Usein vuoden välein suositellaan.