Hae Anna.fi-sivustolta

parantaja reijo välkkynen

Viestiketju osiossa 'Vaihtoehtoiset hoitomuodot' , käynnistäjänä minä kysyn, 24.02.2016.

1. minä kysyn Vierailija

onko kenelläkään kokemusta tämmöisestä parantajasta???

2. Mitäpä??? Vierailija

Mitäpä tuolla tiedolla tekisit?

3. Kuukoira. Vierailija

On kokemusta.

Suhtahtui ylimielisesti ja vähättelevästi.

4. Kuukoira. Vierailija

Niin, enkä sano näin pahalla.

5. huh huh Vierailija

mitäpä se sulle kuuluu miksi kyselen

6. Nainen-87 Vierailija

Mulla on useammalta vuodelta kokemuksia, sekä kaukohoidoista että käsillä tehtävästä hoidosta.
    Olin aika masentunut ja elämän ilo oli kadonnut ennenkun ensimmäistä kertaa sain hoitoa v. 2012,
    mutta hoitojen jälkeen olin todella energinen ja pirteä, jaksoin eroni ja yksinhuoltajuuden Reijon avustamana.
    Ensimmäisen kerran, kun hoitoja ottaa, on niistä vaikea päästä enää pois, kun homma toimii ja mielellään kääntyy Reijon puoleen jos omat energiat hukassa.
    Itse saan aina todella ison positiivisuus-latauksen hoitojen aikana, pää tyhjenee kun olisi ollut viikon lomalla, eikä mikään enää stressaa :)

Hän myös auttoi kissaani kaukohoidolla tässä kuukausi sitten.
    Kissani oli ilmeisesti syönyt jotain epäsopivaa pihalla ollessaan tai joutunut auton töytäisemäksi.
    Oli ihan veto pois, ei syönyt tai liikkunut, makasi vaan koko illan ja näytti siltä, että viimeistä iltaa viedään. Kello oli niin paljon, ettei meilläpäin eläinlääkärit olleet auki, joten Reijo oli ensimmäinen joka mieleen tuli. Hän antoi kissalleni kaukoenergiaa ja niin vaan kissa jo yön aikana piristyi, nukkuu nyt tyytyväisenä sohvalla :)

Voin siis suositella, pelkästään positiivisia kokemuksia mulla :)

7. Huuhaa Vierailija

Täyttä huuhaata koko tyypin jutut. Keksi nuo hoidot, kun oikeat duunit loppuivat.

8. ullis Vierailija

Kyllä Reijosta apua on. Meidän marsun migreenikin parani puhelinsoitolla.

9. j pjxm Vierailija

Reijo on todella taitava kaukoparantaja. Minulla oli kauheat ilmavaivat kuukausi sitten . Pieretti niin maan perusteellisesti, että mieheni muuttii toiseen kamariin . Soitto vaan kaukoparantajalle,
    muutama loitsu ja siihen piereminen asettui.
    Toisen kerran otin yhteyttä, kun naapurin räkyttävä koira ei antanut nukkumarauhaa ja taasen Reijon väkevä loitsu auttoi, koira lopetti yöhaukkujaiset tyystin.

10. Katriina58 Vierailija

Töykeä ja ylimielinen mies.

Kaikki kentät ovat pakollisia
Luonnos tallennettu Luonnos poistettu

Jaa tämä sivu

Alibi
Anna
Deko
Dome
Erä
Hymy
Kaksplus