Paras asento?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja MindWill
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
M

MindWill

Vieras
Eli jos minä miehenä haluan naiselle orgasmin/meita.
Onko jotain asentoa missä se onnistuu paremmin?

Nainen päällä niin clitoris hieroutuu alavatsaan, onko tämä varmempi asento antaa orkut kuin mies päällä?

Omia kokemuksia?
Oma mieli asentonne?
Ja miksi?

Viimeksi muokattu:

Nainen päällä niin clitoris hieroutuu alavatsaan, onko tämä varmempi asento antaa orkut kuin mies päällä?

Omia kokemuksia?
Oma mieli asentonne?
Ja miksi?

Ei sinnepäinkhään!Mie piän että ristalliruunussa päät alaskäsin roikhuen on paras!Na killa sie vain olet seppä naihmaan!

Viimeksi muokattu:

Omia kokemuksia?
Oma mieli asentonne?
Ja miksi?

Siinäpä sinulla onkin tekeminen, koska naisen orgasmin avaimet ovat hänen omassa taskussaan.
Eiköhän se tutkimusten mukaan ole se perinteinen lähetyssaarnaaja, jossa nainen on alla ja mies päällä. Mies pystyy asennossa painumaan mahdollisimman lähelle naisen häpyä ja klitorista sekä terskan kärki että koko vehkeen yläreuna painaa ja ärsyttää sopivasti tuota naisen maagista g-pistettä. Rytmityksellä on merkityksensä, ei punasilmäkani, vaan välillä hitaita työntöjä, välillä nopeampia jne. Itse en pidä kyseisestä asennosta. Paras asento on mielestäni se, jossa molemmat seisovat, nainen kumartuneena hieman eteenpäin ja mies takana, koska se mahdollistaa samalla koskettelun sekä dildon käytön ja mikä parasta orgasmi on varma.

Viimeksi muokattu:
Näin naisena voin sanoa että parhaiten minä saan orgasmin kun ollaan mieheni kanssa sivuttain ja hän sitten siinä samalla näprää klitoristani. Tämä toimii molemmin päin, joko sillain että ollaan kasvokkain, tai sitten sillain että mies on takanani.
Perus lähetyssaarnaaja -asento on minulle ehkä se vaikein saada orgasmi..

Omia kokemuksia?
Oma mieli asentonne?
Ja miksi?

Parhaiten nainen saa kun ensin hän on saanut klitoris orgasmin. Tästä jää mukava flow päälle ja sitten on helppo saada orgasmin jos toisenkin ihan pienellä vaivalla, parhaiten nainen päällä että saa itse säädellä vauhdin ja rytmitykset. Siis ne orgasmit ei ole enää klitoris vaan niitä toisia orgasmeja. Ja riippuu miehen kestävyydestä kuinka monta nainen saa näin, esim kymmenen ei ole mikään ihme edes.
Opiskele kestävyyttä, miehet joilta on "piuhat poikki" ovat kestävämpiä, jostain kumman syystä.

Itse tykkään vaihtelusta, mutta se ratsastelu se kaikkein kivointa on kun saa pitää ohjat ;) Minä vien ja mies vikisee! ;)

Viimeksi muokattu:
Parhaiten nainen saa kun ensin hän on saanut klitoris orgasmin. Tästä jää mukava flow päälle ja sitten on helppo saada orgasmin jos toisenkin ihan pienellä vaivalla, parhaiten nainen päällä että saa itse säädellä vauhdin ja rytmitykset. Siis ne orgasmit ei ole enää klitoris vaan niitä toisia orgasmeja. Ja riippuu miehen kestävyydestä kuinka monta nainen saa näin, esim kymmenen ei ole mikään ihme edes.
Opiskele kestävyyttä, miehet joilta on "piuhat poikki" ovat kestävämpiä, jostain kumman syystä.

Itse tykkään vaihtelusta, mutta se ratsastelu se kaikkein kivointa on kun saa pitää ohjat ;) Minä vien ja mies vikisee! ;)

Juu, olen kokenut saman monen naisen kanssa. Nimittäin innostunut nainen joka vie eikä ole flegmaatinen saa ratsastaen orkkuja useampia.
Vai onko niin että sekstailusta pitävät naiset aktiivisuudessaan vaan "ottavat" sen orkun itselleen, montakin kertaa. Eikä odottele että mies sen hänelle tuo?

Viimeksi muokattu:
Alkuperäinen kirjoittaja miesminä;11002385:
Juu, olen kokenut saman monen naisen kanssa. Nimittäin innostunut nainen joka vie eikä ole flegmaatinen saa ratsastaen orkkuja useampia.
Vai onko niin että sekstailusta pitävät naiset aktiivisuudessaan vaan "ottavat" sen orkun itselleen, montakin kertaa. Eikä odottele että mies sen hänelle tuo?

En sanois ihan noin, että "ottaa" ja "sekstailusta pitävä" vaan kun on herkistyneessä tilassa orgasmin jälkeen niin sitä tilaa voi nainen pitkittää vaikka kuinka pitkään,, toisin kuin miehillä into lopahtaa aika nopiaan orgasmin jälkeen, ennenkuin pääsee taas tauon jälkeen uuteen nousuun. Sitten on luonne kysymys miten toimii, itse en pidä alistetussa asemassa olemisesta muutoinkaan niin miksi sitten sängyssä ? =)