Metso Jäsen 01.02.2010 413 0 16 21.02.2010 #2 Hampujen pesu aamuin illoin. Jos pakko on saada valkastua niin kääntyisin ammatti-ihmisen puoleen ettei joku kampaajameikkaaja syövytä kiilteitä hampaista takahuoneessa.
Hampujen pesu aamuin illoin. Jos pakko on saada valkastua niin kääntyisin ammatti-ihmisen puoleen ettei joku kampaajameikkaaja syövytä kiilteitä hampaista takahuoneessa.
R Raimo Vieras 30.08.2011 #3 itse menin helsingissä hammaslääkäriasema hammasvelhoon, siellä minulle tehtiin beyond tehovalkaisu olen erittäin tyytyväinen tulokseen.
itse menin helsingissä hammaslääkäriasema hammasvelhoon, siellä minulle tehtiin beyond tehovalkaisu olen erittäin tyytyväinen tulokseen.
L "Lilli" Vieras 17.09.2013 #4 Hampaita täytyy pestä aamuin illoin ja jopa satunnaisesti. Mutta Hollywood smile ja muut vastaavat laserit noin vuoden välein ovat ne tehokkaimmat vaalennuskeinot, riippuen elämäntavoista.
Hampaita täytyy pestä aamuin illoin ja jopa satunnaisesti. Mutta Hollywood smile ja muut vastaavat laserit noin vuoden välein ovat ne tehokkaimmat vaalennuskeinot, riippuen elämäntavoista.
V "vieras" Vieras 17.09.2013 #5 Hampaiden pesu vahingoittaa hampaita kun pesee monta kertaa päivässä, luulisi tuonkin tajuavan.