Paras huvipuisto pienelle lapselle + aikuisille?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "vieras"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

"vieras"

Vieras
Eli jos pitäis valita Lintsi/Särkänniemi/Tykkimäki/Puuhamaa,niin mikä olis paras kun matkassa 2 aikuista,vauva ja 2v8kk? Eli missä noista olis eniten kivoja laitteita lapselle,mutta niin että aikuisillekin olis kivoja laitteita? Itse aikuisena tykkään sekä Lintsistä että Särkänniemestä. Lintsin "pienten valikoima" melko tuntematon,Särkiksessä oltiin viime vuonna ja lapsi tais käydä 2 laitteessa joista toinen sellanen missä "ajettiin" autoa (= auto kulkee rataa pitkin ja itse saa kääntää rattia).

Saa kertoa myös pienten lasten(alle 3v) kokemuksia SeaLifesta,kannattiko käydä?

Eilen käytiin Tykkimäellä 2v 10kk tytön kanssa ja tykkäsi tosi paljon. Oli paljon laitteita, joihin jo pääsi. Lisäksi tykkäsi niistä eläimistä. Paljon oli ihmisiä, mutta ei ruuhkaa missään. Iso plussa lasten kanssa ollessa.

Me käytiin Puuhamaassa, kun toinen oli 1,5v ja toinen 4v, kaikilla oli hauskaa! Käytiin uudestaan nyt, kun uusi kuopus on 1v ja taas kaikilla tosi kiva päivä ja jokaisella oli puuhaa.

Noin pienten kanssa menisin joko johonkin ihan rauhalliseen paikkaan, esim. Zoolandia tai Muumimaailma, mutta koska te aikuisetkin haluatte kieputusta, niin sitten valitsisin ihan vain aikuiseen makuun sopivan paikan. Tuo alle 3 v tykkää ihan muutamastakin jutusta jo ja vauva nyt ei mitään kaipaa. Eli siis menkää sinne, minne aikuiset haluavat. Noissa kaikissa mainitsemissasi vaihtoehdoissa on lapsille jotain.

Itse olen tykännyt pienten kanssa Tykkimäestä. Isoille siellä on vähemmän, mutta uusiakin laitteita on tullut muutama. Rauhaullisempi kuin Lintsi. Särkkis on jotenkin raskas, mutta delfinaario on kiva. Täältä näkee laitteet: http://www.tykkimaki.fi/

[QUOTE="vieras";26597772]Me käytiin Puuhamaassa, kun toinen oli 1,5v ja toinen 4v, kaikilla oli hauskaa! Käytiin uudestaan nyt, kun uusi kuopus on 1v ja taas kaikilla tosi kiva päivä ja jokaisella oli puuhaa.[/QUOTE]
Lapst voi rauhassa myös kävellä, eivätkä heti häviä.