paras kasvojen hoito sarja?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Silloin marraskuussa tilasin siis:

Kasvonpesuaineen 500ml-pullo
Kasvovoiteen 100ml
Silmänympärysvoiteen (olikohan 15g)
Ihonkuorinnan

ja lisäksi tilasin hiustenhoitotuotteita

tuli hintaa muistaakseni 120 euroa suunnilleen. Saman setin hinta olisi ollut kotimaassa reippasti yli 200 ekua.

Ja tuolta saa niitä tuotenäytteitä valita myös tietyn verran tilatessa.

Alkuperäinen kirjoittaja FBI:
Biothermin skin Vivoa silmänympäryksille ja päivävoiteena. lancomen hydra zen voidetta yöllä. Nää on ollu tarpeeksi rasvaisia, niin että edes nää pakkaset ei oo onnistunu kuivattaan mun ihoa!!

Mulla kukkii leuka jatkuvasti hormonikierukasta johtuen. Käyn parin kuukauden välein ultraääni-ihonpuhdistuksessa ja se on auttanu aika kivasti ihon hyvinvointiin.

Skin vivo on todella loistava sarja, paras mitä olen ikinä kokeillut. Tuoksuu ihanalta ja sopivan rasvainen talvikäyttöön. Ajattelin ostaa vielä saman sarjan seerumin kun on nyt kantistuotteena stockalla.

Alkuperäinen kirjoittaja paras on:

Kasvovoiteen 100ml
Ihonkuorinnan

tuli hintaa muistaakseni 120 euroa suunnilleen. Saman setin hinta olisi ollut kotimaassa reippasti yli 200 ekua.

Onko nämä hajustettuja?

Alkuperäinen kirjoittaja Raivotar:
Alkuperäinen kirjoittaja paras on:

Kasvovoiteen 100ml
Ihonkuorinnan

Onko nämä hajustettuja?

Mietoja hajuja on, koska en voi itsekään sietää esim. Lumenen tms markkettiketjun tuotteita.

Siis oikeastaan voi sanoa, että vain kasvovoiteessa on mieto tuoksu, muut hajustettomia. Kasvovoiteessa on sellainen raikas "vähänkuin eukalyptyksen" tuoksu.

oonko mä ainut joka ei käytä mitään? ainoastaan kosteusvoidetta jos iho tuntuu kuivalta. koskaan ei oo ollu mitään iho-ongelmia niin ei oo tullu edes alettua käyttää.

Googlettakaa sana Strawberry, pääsee edullisille kosmetiikka ostoksille. Laatua ja edullisesti. Tilaan usein ja aina kaikki ok ja tullu nopeesti. Hiuksiin Tigit halvalla! Vähän ot mutta halpaa,,itse nyt käytän niitä Dermasopin systeemeitä kun TÄÄLÄ niitä kehuttiin. Tyytyväinen olen

Olen käyttänyt Maria Entrich sarjan ihonhoitotuotteita jo melkein 3 vuotta enkä pois vaihtaisi. Ikää 35 vuotta ja kerrankin löytänyt biologisen ihonhoitosarjan joka sopii minulle täydellisesti. En kyllä allekirjoita edellä mainittua teksitä ,että haisisi pahalle, ei todellakaan.

Joku kaivellut ikivanhan ketjun esiin...mutta mun vastaus: Paras "naamasarja": Bion. Mulla pintakuiva sekaiho, ikää 40 +. Tähän ikään mennessä olen kerennyt kokeilemaan kaiken Exuviancesta Dr.Hauschkaan...vihdoinkin löysin mulle sopivan ja oikeesti toimivan sarjan! Jihaa, vihdoinkin näpytön naama :)

Mulla vähän sekalainen setti, Amwayn puhdistusaine ja kasvovesi, Foreverin kuorintavoide ja voiteet. Nää on kokemuksen mukaan parhaat mulle. Ikää 44 vee, ja talvisin vetää hyvinkin pintakuivaksi. Tosin noi on vain jälleenmyyjien kautta saatavissa.

Yhteistyössä