Paras kirppari Hämeenlinnassa tai lähistöllä?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Kertokaa
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
K

Kertokaa

Vieras
Mikä ois paras kirppari Hämeenlinnassa tai sen lähistöllä? Kriteereinä se, että ostajia on paljon, koska oon siis jättämässä tavaroita myyntiin. Itsepalvelukirppis pitäis olla, en itse viitsi seistä myymässä. Ja mieluiten sellainen jossa sais auton ainakin kohtuullisen lähelle, ettei tavaroita tarvitse kantaa tolkuttoman kaukaa.

Pääasia siis että pääsisi mahdollisimman nopeasti tavaroista eroon. Ihan tavallista kirppistavaraa, lastenvaatteita, kirjoja, astioita jne.

Herman's taitaa olla hämeenlinnan suosituin tällä hetkellä. Paikkaa voi joutua odottamaan muutaman viikon, mutta tavara menee kuulema kuin kuumille kiville.
Kantolassa keksitehtaalla on toinen, jossa käy väkeä todella paljon...

En oo nyt myyny vähään aikaan mutta itse tykkään käydä kantolan kammarissa... Siisti ja siellä ei ole uutta tavaraa myynnissä.. Mua ärsyttää se keksitehdas , vaikka siellä sillon tällön käynkin, kun siellä on niin paljon sitä uutta tavaraa ... Ja sitten sitä antiikkia pöyät väärällään, tulee ohitettua monta pöytää vilkasematta ees :>
Lumilinna oli kiva, mutta tosiaan lastenvaatteille/tavaroille tarkotettu.
Hermansilla kyl varmaan menee tavara myydyks mutta sielläkin on surkee käydä, kun on niin ahtaat käytävät :|

Yhteistyössä