V
"vieras"
Vieras
Minua kiinnostaisi mitkä lastenvaatekirpparit ovat hyviä täällä pks alueella, erityisesti ESPOOSSA. Itsellä alkaa ensikuussa iso urakka myydä hyväkuntoista ja vähänkäytettyjä vauvan vaatteita. Olen täällä Espoossa nyt kierrellyt Lafkan ja Nella&Nuttu nimisissä kirppareissa. Pöytähinnat olivat todella korkeat Nellassa&Nutussa sekä vaatteet mitä siellä oli myynnissä olivat pääsääntöisesti todella kuluneita ja nuhruisia. En löytänyt sieltä mitään mitä olisin itse halunnut vielä laittaa lapseni päälle. Lafkanissa oli kyllä joukossa jotain hyväkuntoisiakin vaatteita joten se kuulostaisi tällä hetkellä paremmalta vaihtoehdolta
Olisi kiva kuulla mistä te jotka olette tehneet hyviä löytöjä niin miltä kirpparilta Espoossa tai pk-seudulla? Mihin kannattaa viedä hyväkuntoista, uudenveroista ja jotain uusiakin vaatteita myyntiin?
Olisi kiva kuulla mistä te jotka olette tehneet hyviä löytöjä niin miltä kirpparilta Espoossa tai pk-seudulla? Mihin kannattaa viedä hyväkuntoista, uudenveroista ja jotain uusiakin vaatteita myyntiin?