Paras kirppis Turussa/lähikunnissa?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "vieras"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Kodin kirppis on ainakin siitä kiva, että on halvempi kuin hyllykirppis ja voi olla itse myymässä sen muutaman tunnin. Keväällä myynti kävi tosi hyvin ulkona parkkipaikalla, talvella taas parkkihallissa on ollut vähän ankeampi meininkin. Aurinko varmaan houkuttelee ostamaan. :)

Ai niin, tuolla on ainakin tullut vastaan aikamoisia näätiä, jotka hyökkäävät heti tutkimaan myyntiartikkeleita ennen kuin on ehtinyt laittaa niitä esille...

Kirppis-center länsikeskus on minusta paras. Sinne vien aina kamaa myytäväksi. Hyvä sijainta, valoisa, iso mutta ei liian iso. Kauppa käy hyvin. Manhattanilla on paljon sellaista vanhaa roinaa ja ylihinnoiteltua, mä suosin siksikin länkkäriä ostajanakin.

Vanhalla tv-tehtaalla on nyt uusi kirppis, halpa vuokra ja ihmisetkin on alkanut löytää sinne.

Kaarinan suunnalla kehuvat Realisointikeskuksen kirppistä ( en tiedä menikö nimi oikein ) Piispanristillä sekä uutta Lastenvaatekirppis Seesamia Krossin alueella. Itse en ole kummassakaan myynyt mitään mut, ainakin toi piispanristin kirppis on suosittu ostopaikka.

Alkuperäinen kirjoittaja vieras myös;28053915:
Kaarinan suunnalla kehuvat Realisointikeskuksen kirppistä ( en tiedä menikö nimi oikein ) Piispanristillä sekä uutta Lastenvaatekirppis Seesamia Krossin alueella. Itse en ole kummassakaan myynyt mitään mut, ainakin toi piispanristin kirppis on suosittu ostopaikka.

Toi Piispanristin kirppis on muistaakseni Jousikadulla...

Tekisi mieli antaa listaa mitä kannattaa välttää, myyjän näkökulmasta.. Mutta mutta, hyvillä mielin voin suositella jos on lastenkampetta myynnissä niin Mollamaija ja Pikkusiili, eräällä isolla loosikirppiksellä kun lähti tavaraa voron matkaan n. 120e arvosta ja myynti vaivaiset 50e viikossa, josta vähensi vielä loosivuokran hinnan niin halvemmalla olisi päässyt kun olisi kipannut lähimpään uffin laatikkoon.

Mutta lastentarviksekirppiksistä molemmat olleet positiivisia kokemuksia myyjän näkökulmasta, kaikki tavarat kulkeneet kassan kautta..

Suosittelen Pikkusiiliä! Ei varasteta eikä sotketa paikkoja niin kuin muualla ja selkeästi myydään vain lastentarvikkeita joten myös ostajat ovat oikeaa ryhmää!

www.pilkkusiili.com

Länkkärin kirppistä mietin itsekin mutta miten tosiaan mahtaa olla toi varastelumeininki siellä ko on niin iso paikka kuitenkin..
Manhattan on nii kaukana että sinne en taida viedä.
Kaarinan kirppis vois olla kans yks vaihtoehto.
Täytyypä vielä miettiä, kiitos vastanneille!

Aivan ehottomasti paras paikka on se uus Seesam Kaarinassa. Tosi siisti, ihana henkilökunta ja hyväkuntoista tavaraa. Oon ollu myymässä, hyvät tilit tein. Myyntiä sai seurata kotoota, mitään ei varastettu, muutamat tavarat vaan oli roudattu toisille myyntipaikoille. Leikkipaikka vaan on niin hyvä, että ei meinaa saaha lapsia pois lähteen.

Toivottavasti vain ei kauppiaat valtaa sitäkin, nyt ei ollut yhtäkään kauppiaan pöytää :) Kaikissa muissa kirppareissa on puolet kauppiaiden pöytiä, kuukaudesta toiseen samat tyypit myymässä :( pöytien vaihtuvuus tosi huono

kröhöm kröhöm, jospa vaikka pitäjät lukisivat tätä palstaa ;)

En missään nimessä suosittele Manhattanin kirppistä. Meillä oli siellä pöytä 2 viikkoa, hyvä kun omamme saatiin pois. Ikinä en sinne enää vie mitään.
Pari vuotta sitten oli pöytä Länsikeskuksen kirppiksellä, sieltä saatiin ihan kivasti rahaa, silloinkin oli pöytä 2 viikkoa.

[QUOTE="ippe";28998329]Aivan ehottomasti paras paikka on se uus Seesam Kaarinassa. Tosi siisti, ihana henkilökunta ja hyväkuntoista tavaraa. Oon ollu myymässä, hyvät tilit tein. Myyntiä sai seurata kotoota, mitään ei varastettu, muutamat tavarat vaan oli roudattu toisille myyntipaikoille. Leikkipaikka vaan on niin hyvä, että ei meinaa saaha lapsia pois lähteen.[/QUOTE]

Seesamissa olen sekä myynyt että ostanut, en ole ikinä vastaavanlaisella kirpputorilla käynyt. Upeat tilat, kaikki on ihanasti esillä, melkein kun kaupassa olisi, ei sekaisia vaatepinoja, tosi valoisaa ja viihtyisää. Myyntipaikkaa olen pitänyt kahdesti, keväällä ja loppukesästä, molemmilla kerroilla kauppa on käynyt hyvin, loppukesästä vielä paremmin kuin keväällä (varmaan asiakaskuntakin lisääntynyt). Henkilökunta osallistuu tosi paljon, siivoilevat hyllyjä ja neuvovat myyntipaikan pidossa kun kysytään. Suosittelen !

[QUOTE="vieras";29000690]Mites Linkkikirppis? Monet on sitä kehuneet. Vieläkö vetää?[/QUOTE]

Ehkä vetää, mutta jos jotain hyvää meinaat kaupata, niin varaudu siihen, että puolet lähtee vorojen matkaan. Itse en sinne kyllä enää mene.

Mulla on varastettu tavaraa Länsärissä vaikka oli ihan kassojen vieressä paikka :(
Nyt tuolla uudessa Paikallisessa oli joku neropatti lisännyt pilkun hintalappuun ja ostanut kympin tavaran eurolla...

Myin lasten leluja ja kirjoja Seesamissa, lelut meni kaikki heti eka päivänä (ja niitä ei meinaan ollut vähän), kirjat melkein kaikki ekan viikon aikana. Toinen viikko tuli pidettyä paikkaa vähän turhaan kun tavarat loppui kesken. Mutta hyvä tili tuli.

[QUOTE="Vieras";29009439]Mulla on varastettu tavaraa Länsärissä vaikka oli ihan kassojen vieressä paikka :(
Nyt tuolla uudessa Paikallisessa oli joku neropatti lisännyt pilkun hintalappuun ja ostanut kympin tavaran eurolla...[/QUOTE]

Tai sitten näppäilivät väärin kassalla...

Olen myynyt lastentavaroita sekä Pikkusiilissä että Seesamissa, molemmissa menee tavarat hyvin kaupaksii, Seesam paikkana ehkä viihtyisämpi ja kivempi mutta molemmat siis OK. Sekakirppiksillä olen kans joskus ollut, mutta lastentavaroiden menekki oli seilä kyllä paljon huonompaa.

[QUOTE="ippe";28998329]Aivan ehottomasti paras paikka on se uus Seesam Kaarinassa. Tosi siisti, ihana henkilökunta ja hyväkuntoista tavaraa. Oon ollu myymässä, hyvät tilit tein. Myyntiä sai seurata kotoota, mitään ei varastettu, muutamat tavarat vaan oli roudattu toisille myyntipaikoille. Leikkipaikka vaan on niin hyvä, että ei meinaa saaha lapsia pois lähteen.[/QUOTE]

Itse meinaan mennä myymään tavaroita Seesamiin. Kävin katsomassa paikan ja se on todella siisti ja hyvin jäsennelty kirpputori. Ihan pienten lasten vaatteita oli nyt pelkästään myynnissä, toivottavasti sieltä löytyy joskus myös 4-7 -vuotiaille vaatteita, nyt ei ollut yhtään. Huomasin, että jotkut ovat hinnoitelleet itsensä aivan pihalle - esim. käytetyistä Viking -talvisaappaista 35 eur. Lasten leikkipaikasta sen verran, että se on kiva max. 2 -vuotiaille, mutta aika laimea vanhemmille lapsille; suosittelisin sinne esim. puuhapöytää, missä voi rakennella legoilla tai värittää/piirtää ja miksei pieni tv:kin missä pyörii Disneyn elokuvia. Ei varmasti ole iso sijoitus ja vanhemmat ehtii käydä kunnolla kojut läpi.

Yhteistyössä