Hae Anna.fi-sivustolta

Paras lomakohde

Viestiketju osiossa 'Kaukomatkat' , käynnistäjänä Julia, 12.05.2004.

1. no onpas Vierailija

se varsinainen KAUKOLOMAKOHDE! Asutko Lapissa... silloin voisi olla oikea vastaus!!!Jos ei kaukolomia ole, voi olla vastaamatta, Parga ihan naurattaa tuossa kohtaa.....

2. T&J Vierailija

Kirjoittelin tämän juuri tuonne toiseen ketjuun josta sitten kopio tänne....

Omat kaukomatkamme meidän mieleisessä järjestyksessä
    1 Meksiko, kaikin puolin mukavaa aurinko, biitsiä, nähtävää, hyvää ruokaa
    2 Malesia, Langkawin saarella ja Kuola Lumpurissa hyvä yhdistelmä, kaikki kohdallaan
    3 Panama, Lomakohteesta tunnin matka muualle siitä miinus muuten oikein kivaa
    4 Curacao, perus mukavaa rannat kovin pienen pienet
    5 Aruba, rannat jep muuten vähänlaisesti mitään nähtävää karuakin karumpaa
    6 Thaimaa, hymyjen maa eikä turhaan näin kutsuta
    7 Dommarit, ei ollut meidän juttu lukuunottamatta Saonan saarta joka oli upea, Karibian meri upeimmilllaan

Miksi sitten juuri Meksiko ykkönen, ei sitä pysty selittämään kaikella tapaa se vain on tähän mennessä matkoista paras.

3. Riitta N Vierailija

Kaukolomista puheenollen: Kapkaupungin seutu.

4. vk Vierailija

Bali onj sen verran pieni saari että sen ehtii parissa viikossa kiertelemään ja löytää itselleen mieluisimman paikan. Itse viihdyimme jokapuolella Balia. Kauniita poaikkoja ja ystävällisiä ihmisiä. Koskenlaskua kannattaa kokeilla ja ruoka, hieronnat yms. ovat edullisempia kuin uskotkaan. Kannattaa lakeutua kadulle ns. normaalin väestön piiriin, koska palvelut on samantasoisia mutta kymmenen kertaa halvfempioa kuin hyvätasoisissa hotelleissa joissa palveluja yleensä on myös hyvin tarjolla.

5. jk Vierailija

Sydney ehdottomasti.Hienoja rantoja.Hyvät shoppailu mahollisuudet.Hieno keskusta jossa on paljon hyviä esityksiä ja paljon nähtävyyksiä esim: sydneyn oopperatalo,Sydneyn näköalatorni,aguarium ja villi eläinpuisto.

6. mxx Vierailija

Paras kaukokohde tähän asti Meksiko.

7. Simpukka Vierailija

Ihastuin Kroatiaan, jossa olen käynyt sekä Splitissä että Dubrovnikissä. Molemmissa kaupungeissa on mahtava vanha kaupunki. Split on pienempi, mutta edullisempi. Dubrovnikissakin hinnat ovat kohdillaan. Rannat ovat lähinnä pikkukivirantaa. Lisäksi suosittelen Montenegroa ja siellä varsinkin Kotoria :)

Sveitsikin on upea maa, jossa monta hienoa paikkaa. Talvella laskettelupaikat ovat olleet huippuja. Kesällä aivan mahtavia kohteita ovat esim. moderni ja siisti kaupunki Zurich, tunnelmallinen Bern, ja romanttinen rantalomakohde Ascona. Junayhteyksillä pääsee vaikka mihin!

Jenkeissä hienot reissut ovat olleet Las Vegasissa ja New Yorkissa. San Diegossa olen vain piipahtanut, mutta voisin joskus palata uudestaan.

8. Reissuruuna Uusi jäsen

Saadut tykkäykset:
    0
    Jokainen omalla tavallaan. Hankala vertailla Saigonia ja Roomaa, tai Kambodzhaa ja Liettuaa. Parhaat matkailukokemukset rakentuvat tilanteista, ihmisistä ja hetkeen tarttumisista. Parhaita kokemuksia ovat sellaiset, kun ajelet dirtbikella vailla suunnitelmaa pitkin maaseutua ulkomailla ja sitten tulee se legendaarinen "hei, mitäs tuolla tapahtuu?" ja hetken kuluttua olet paikallisten kyläjuhlien kunniavieras. Hauskaa pidetään ilman yhteistä kieltä ja samanlaista kulttuurista taustaa.

Ja paras reissuhan on se joka on vielä edessäpäin!

9. sauna Uusi jäsen

Saadut tykkäykset:
    0
    Yksi ääni lisää Balille

10. Reppari Vierailija

Indonesiaan jonnekki. Ihmiset mahtavia. Hyvät hinnat. Bali on mulle kyllä tosi rakas. Kolmesti olen käynyt, pakko palata :) sielä vaan jotenki on niin rentoo ja lunkia. Sielä ei vaan voi olla ressiä. En suosittele ku sielä on pian kaikki enkä mä ennää mahu sinne.

11. Jeejee Vierailija

No siis parhain matka millä ikinä oon ollu on karibianristeily, ihan mahtava oli kyllä! tuntu laivalla ku olis ollu joku kuninkaallinen kun niin hyvä palvelu ja ei ehtiny edellinen ruoka edes sulaa ennen ku oli jo seuraava, ja illallinen oli ikimuistoinen aina. Ja saaret joilla viikon aikana pysähdyttiin oli kaikki aivan upeita! Suosittelen ehdottomasti, kukaan ei varmasti pety! Olen käynyt siellä kahdesti ensimmäisellä kerralla liberty of the seas ja toisella kerralla adventure of the seas. Liberty uudempi ja ehkä hiukkasen parempi mielestäni mutta kummatkin aivan mahtavia, ei suurta eroa. Myös honkongia, singaporea ja indonesiaa suosittelen, ihan parhaita paikkoja, sekin loma oli parhaimpia missä olen ikinä käyntyt. Joten siis jos
    Multa kysytään amerikkaan ja aasiaan, ehdottomasti!

12. jee-jee Vierailija

Jamaika, Thaimaa, Portugali, Espanja, Kreikka, Kiina ja Japani ovat lemppareitani!

Ps. olen käynyt vain noin 16 maassa (koska olen vasta 14 vuotta) niin ei kokemusta vielä paljon ole :D

13. abcd Vierailija

Cape town, Uusi Seelanti, siinä parhaat.

14. jaa Vierailija

paras on Teneriffa!ainakin omasta mielestäni.kauniit maisemat,upeita paikkoja,sopii lapsiperheille ja on lämmintä läpi vuoden.suosittelen kaikille.!

15. yli Vierailija

16. Tack so mycket ! Vierailija

Halpa (viinaa voi tuoda) PARAS KOHDE ON VIRO Ei kannata Tallinnaan jäädä , viinakin kallista mene Tarttoon tai käy vielä Latviassakin ja jopa Liettuassa jos jaksaa

''Ja mukana sonera sopiva liittymä''

17. Tack Vierailija

18. Sun Vierailija

Cape panwa.

19. Nautinto! Vierailija

Voi! Ehdottomasti Marokko!!! Siellä maisemat vaihtelee laidasta laitaan :)! Kaunis ja ihmisetkin todella ystävällisiä ja yksinkertaisia. Marokossa on mahdollista syödä maailman parasta tuoretta ja hyvin maustettua ruokaa, nami nami! Voi luoja kun siellä osataan grillata, tuoksut pelkästään viepi mukanaan :)! Vaikka onkin matkustellut ja paljon, Marokko voittaa!

20. Aloittelija Vierailija

Hawaiji ja siellä Mauin saari. Ihana paratiisi: vesiputouksia, viidakkovaelluksia, tulivuori, upeita rantoja, ystävällisiä jenkkejä ja länsimaalainen, toimiva kulttuuri. Kävin toisenkin kerran Hawaijilla, mutta eri saarilla (Kauai ja Oahu). Eniten arvostan matkakohteissa näyttävää luontoa ja maisemia.

21. Viukku Vierailija

Kaikki kentät ovat pakollisia
Luonnos tallennettu Luonnos poistettu

Jaa tämä sivu

Alibi
Anna
Deko
Dome
Erä
Hymy
Kaksplus
Kippari