Paras luonnonlääke närästykseen ?

  • Viestiketjun aloittaja *burb*
  • Ensimmäinen viesti
inkivääriä
Inkivääri! Inkivääri on mulle kuin ihmeyrtti, (en tiedä onko se yrtti) se on lopettanut närästyksen mulla tyystin, ja se auttaa kaikenlaisiin vatsavaivoihin, esim myös oksennustautiin, matkapahoinvointiin yms. Muutenkin se auttaa vähän kaikkeen, hah
inkivääriä voi nauttia esim teenä, tai ihan raakana raasteenakin voi vetää. Itse valmistan inkiväärijuomaa, netistä löytyy varmasti reseptejä.
 
soodaa
Edellä 2 neuvoa ruokasoodan käytöstä närästykseen.
Olen käyttänyt tätä monta vuotta ja on auttanut.
Ruokasoodaa 1 tl (huoneenlämpöiseen ) veteen n 2dl
Sekoita hyvin ja juo yhtä kyytiä alas.
Helpottaa hetken kuluttua, alussa tulee röyhtäisyjä.
Käy se sama sooda jota käytetään leivontaan, mutta
sitä voi ostaa isoissa purkeissa myös.
voi ottaa vaikka x3/pv
 
vierailija2
Sooda on hyvä lääke, kuten edellä on kerrottu. Lääkärit määräsi aikoinaan Nexiumia, kallista, eikä auttanut. Kysyin työterveyslääkäriltä, että isoäitini ja äitini lääke, sooda, auttaa, voiko sitä käyttää...Lääkäri nauroi, ja sanoi, että käytä sinä, tyttö, soodaa, sehän on samaa kuin Samarin, mutta halvempaa. Apu on nopea, mutta ei välttämättä pitkäaikainen....näin olen itseäni lääkinnyt. Ainoa apteekkilääke, mikä auttaa on Zantac, mutta se on jostain syystä reseptilääke. Ostan sitä aina maailmalta pari pakettia, varalle, jos liian kahvin vuoksi saan oikein pahat oireet. Mahani ei kestä kahvia, mutta minä en itse kestä eloa ilman kahvia.
 
vierailija
Rasva nimenomaan pahentaa närästystä! Ei kannata kaikkea uskoa..
Samaa mieltä että rasva pahentaa närästystä, sitähän on maidossa, piimässä, jugurtissa, kahvissa on happoo ainaki, se että jotkut sanoo että maito auttaa närästykseen ni en usko, monellehan maito just nimeenomaan aiheuttaa mahavaivoja, jotkut ei voi juoda maitoo ollenka ku tulee maha kipeeks, uskomuksia että maito auttas närästykseen
 
Viimeksi muokattu:

Yhteistyössä