Paras päivävoide meikin alle päivittäiseen käyttöön?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja tiiru
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

tiiru

Aktiivinen jäsen
25.01.2010
14 798
5
38
Käytän jotain nivean random-voidetta alla ja melko paksua/rasvaista meikkivoidetta ja silti ei ole aina tarpeeksi kosteutta, kunnollista päivävoidetta siis etsin, nyt (jos) ne pakkaset tulevat niin ei kiva.

Reilu parikymppisen pintakuivalle iholle ja kevyt mutta kosteuttava, hinnalla ei väliä kunhan on hyvä! :)

Kosmetiikkaremppa käyntiin.

Mulla on vähän sellanen ongelma että meikin alla ei saa olla liian raskasta rasvaa ettei kiillä koko naama mutta ei saa olla liian kevyttä kun iho on sen verran kuiva että muuten hilseilee ja meikki näyttää rumalta. Mulle sopii Garnier Nordic essentials day-rasva ja Olayn joku beauty fuild tms. Kummatkin kosteuttavia muttei liian rasvaisia.

Meillä on perheessä käytetty jo vuosia Humektania, apteekista saatavaa perusvoidetta. Tarpeeksi kosteuttavaa, mutta ei jätä ihoa ollenkaan rasvaiseksi. Sopii kaikenlaisille ihoille, ja siks meillä kaikki käyttävät kyseistä rasvaa! Itse käytän aamuin illoin kasvojenpesun jälkeen.

Biotherm Aquasource, tuo vaaleanpunainen niistä, on tosi hyvä erittäin kuivalle iholle. Oon itse käyttänyt pitkään. Kosteuttaa tosi tehokkaasti, muttei ole silti liian rasvaisen tuntuinen. Sopii hyvin meikin alle.

B_aquasource_dry.jpg

Mä käytän lisäksi iltaisin Biothermin seerumia kosteusvoiteen alla. Sekin tuntuu ravitsevan ja kosteuttavan kuivaa ihoa hyvin. Mulla myös vähän punottava iho välillä, alkavaa couperosaa. Mutta sulla on nuorempi iho, vähempi hoito varmasti riittää. Mä oon jo 34 v.

Yhteistyössä